5.01.2021

Płaszcz oversize

Witajcie w Nowym Roku
Mam nadzieję, że weszliście w niego w dobrym zdrowiu i z dobrą energią❤️

Blogowy rok zaczynam od małej, przydomowej sesji.  Płaszcz oversize z Zary  to pokłosie czarnego piątku. Od dawna przymierzałam się do kupna ciepłego okrycia w klasycznym kolorze i fasonie, czegoś co posłuży mi parę sezonów. Więc, gdy tylko nadarzyła się cenowa okazja nie zastanawiałam się długo. Wątpliwości miałam jedynie co do jego powiększonej oversizowej formy... I kiedy zaraz,  po otrzymaniu przesyłki, założyłam go, by przymierzyć i przejrzeć się w lustrze - niestety moje pierwsze skojarzenie było -  Boryna 😂  To początkowe wrażenie okazało się jednak mylne,  bo po małej stylizacji płaszcz zaprezentował się całkiem nieźle.  Teraz bardzo się z nim  polubiłam, choć przyznaję, że metkę z ceną odcięłam dopiero po dwóch tygodniach. 

Płaszcz oversize z Zary 

Płaszcz jest ciepły, z podszewką, uszyty z przyjemnej teksturowanej tkaniny imitującej futerko.  Jego oversizowa forma, która na początku wzbudzała moje wątpliwości i rozterki typu - zachować, czy zwrócić - teraz okazała się dla mnie atutem, ponieważ daje duże poczucie luzu i komfortu noszenia.  Dzięki swojemu klasycznemu fasonowi płaszcz pasuje do wielu stylizacji. Fajnie wygląda zarówno ze spodniami, jak i z elegancką sukienką. 

Futerko Zara

Płaszcz oversize


Pozdrawiam cieplutko
         Ania 

20 komentarzy:

  1. Stylizacja klasyczna i bardzo elegancka. Dobrze, ze zakupiłaś ten płaszcz, bo pasuje idealnie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to mój pierwszy płaszcz typu oversize... na początku czułam się w nim trochę, jak miś:D ale teraz cieszę się, że go mam, super się nosi. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Płaszcz rewelacyjny! Świetnie w nim wyglądasz :) Samej by mi się taki przydał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) polecam, jest jeszcze taki sam w czarnym kolorze, teraz są na wyprzedaży:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Dear Ania,
    thank you so much vor your lovely visit. This coat is amazing!!! Love this sort of outfit. You are gorgeous!!!
    Happy happy New Year back to you and all my best
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear Elisabeth
      Thank you very much and best regards:)

      Usuń
  4. Bardzo dobrze Ci w tym płaszczu. Na co dzień lubię takie bardziej dopasowane ubrania, ale czasami mam ochotę na coś oversize :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie mam zbyt wielu rzeczy oversize... zawsze myślałam, że dodają kilogramów, teraz się do nich powoli przekonuję, myślę, że odpowiednio zestawione mogą zatuszować lub nawet odjąć parę deko:))) Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Ładnemu we wszystkim ładnie :) Ja zimą wolę mieć wysoki kołnierz (a pod spodem jeszcze szalik:))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, na prawdziwą zimę to ja mam puchóweczkę, ale ostatnio w ogóle nie jest w użyciu... Ciekawe, jak będzie w tym roku, niby straszą "bestią ze wschodu", ale to podobno pogodowy fake news. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. Draga Ania,
    Imi place mult, este in acelasi timp elegant dar si dragalas! Combinatiile de culori si texturi, prezentate in poze sunt minunate.
    Te imbratisez la fel ca... adorabilul palton!
    Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mia, pozdrawiam i dobrego weekendu życzę:)

      Usuń
  7. Aniu, płaszczyk chwalę, bo mam identyczny, tylko jaśniejszy i z innej sieciówki ;-)) Jednak najważniejsze jest to, jakie stylizacje z nim zaproponowałaś - wyglądasz kapitalnie!
    Dodaje Ci szyku, uroku i ujmuje lat!
    Pozdrawiam ciepło :-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sieciówki co sezon mają praktycznie to samo, różnice są tylko w detalach. Dziękuję za tyle miłych słów, choć przyznam, że stylizacje robione były na szybko, by zobaczyć, jak płaszcz wygląda w zestawieniu ze spodniami i spódnicą:) Pozdrawiam cieplutko i życzę pięknego weekendu:)

      Usuń
  8. Piękna sesja:))Płaszcz bardzo fajny a ty ślicznie w nim wyglądasz:))obydwa zestawy bardzo mi się podobają:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, polubiłam ten płaszcz, jest uniwersalny. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  9. Znakomicie wyglądasz,żadnego Boryny nie widać:)Tylko możemy pozazdrościć fajnego zakupu.Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D takie było moje pierwsze skojarzenie, ale chyba dlatego, że przymierzałam go na domowe, robocze dresy....teraz już jestem z niego mega zadowolona. Pozdrawiam Cię Ewa serdecznie i życzę udanego weekendu:)

      Usuń