22.01.2021

Zagajów zimą

 Witajcie
Sypnęło ostatnio tu u mnie śniegiem, aż miło. Co prawda od wczoraj aura już na plusie i wilgotny śnieg traci powoli swoją nieskazitelną biel.  Ale mnie podczas niedzielnego spaceru udało się uwiecznić na zdjęciach to piękniejsze oblicze zimy ze świeżym, bielutkim puchem i skrzącymi w słońcu drobinkami mrozu...  Dawno nie było tak pięknej zimy i choć ręce grabiały to dla takich widoczków warto było poszaleć z aparatem:)  Mam nadzieję, że pomimo odwilży zima nie powiedziała jeszcze  ostatniego słowa i wróci  w całej swojej krasie, czyli ze słoneczkiem, mrozem i śniegiem. A teraz serdecznie zapraszam Was na spacer po moim utartym, zagajowskim szlaku... 


Zagajów zimą

Ogród zimą


Pozdrawiam cieplutko
          Ania

24 komentarze:

  1. Poze dintr-un basm, draga Ania.
    Un basm real, vazut, simtit, respirat, atins, admirat!
    Multe salutari,
    Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zima potrafi wyczarować pejzaże, jak z bajki:) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Tak w tym roku zima dopisała:-)) Mój Borysek był super zadowolony...pomimo podeszłego wieku wylegiwał się godzinami na mrozie i tarzał w śniegu i nie chciał wrócić do domu:-) Dawno tak pięknie nie było!
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dawno nie było takiej zimy ze śniegiem i mrozem, tym bardziej cieszy taka jej wersja... tylko mój kot zdaje się nie dostrzegać uroków aury, piecuch jeden, chyba zamierza przespać ten czas:)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Zima to świetna modelka. Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne widoki, taką zimę kocham, u mnie niestety już po śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie po paru dniach odwilży, dziś prószyło od rana i znowu pięknie się zabieliło:)

      Usuń
  5. Kocham taką zimę i widoki. Przyznaję, że mimo odśnieżania, to jest najlepsza pora roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimowe pejzaże mają niesamowity urok. U mnie dziś cały dzień padał śnieg, co chwilę patrzyłam przez okno na las... widoczek, jak z bajki:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. Cześć Ania, jak się masz
    Cudowne zdjęcia i pokazują piękno przyrody i wygląd śniegu w zimie Kształt śniegu jest piękny, gdy pokrywa drzewa i drogi
    W Egipcie nie pada śnieg, ale raczej krople wody, ponieważ zimą często jest umiarkowana pogoda, ao tej porze roku turyści przyjeżdżają zewsząd, zwłaszcza z krajów cierpiących na mróz, aby cieszyć się ciepłem, ale „Covid 19”
    Dzięki za te dobrze zrobione zdjęcia
    proszę: bądź zdrowy
    Mahmoud

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Mahmoud
      Wszystkie pory roku są piękne na swój sposób. Zima ze śniegiem i mrozem jest niezwykle malownicza. Niestety ocieplenie klimatu powoduje, że śnieg u nas też staje się powoli coraz rzadszym zjawiskiem... Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Ale cudowne fotki. Ma Pani niezłe oko i dobry aparat, że to wszystko chyci :D
    Ja kocham zimę, natura wygląda wówczas inaczej, ale też bardzo pięknie..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Natura pod śniegiem ma w sobie tyle spokoju i dostojności, idealna do fotografowania. Zdjęcia robię Nikonem:) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  8. Draga Ania,
    that's winter wonderland!!!! Happy days and all my best
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's true, winter this year is very beautiful... Greetings:)

      Usuń
  9. Podziwiam piękne zdjęcia.Lubię dla odmiany popatrzeć na piękne widoki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zima w tym roku wyjątkowo śnieżna i dzięki temu taka urokliwa. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. nieskazitelne widoki:) piękna ta zima;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś dosypało świeżego śniegu, las wygląda zjawiskowo:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  11. az mnie cairki przeszly. Ma Pani tam przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mam tu wokół praktycznie las i łąki, czyli piękne widoczki o każdej porze roku... ale zimą, kiedy śnieg porządnie sypnie - las wygląda naprawdę zjawiskowo. Pozdrawiam i życzę dobrego weekendu:)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Piękna jest, dawno takiej nie było... Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń