30.12.2020

Grudniowy bukiet i kilka świątecznych kadrów

 Witajcie
Grudniowe dekoracje to głównie adwentowo - świąteczne stroiki, wieńce i choinki, ale u mnie pojawił się też i bukiecik. Jeden, ale jakże niezwykły...  Te piękne, ceramiczne maki i makóweczki to dzieło kwiaciarni ceramicznej - pracowni, która tworzy prawdziwe cudeńka, niepowtarzalne bukiety, ba, całe łąki ceramicznego kwiecia.  Warto tam zajrzeć, choćby tylko po to, by nacieszyć oczy.


 Czerwień maków wpisała się idealnie w kolorystykę moich tegorocznych aranżacji. Do bukietu dodałam parę sosnowych gałązek tak, by jeszcze bardziej podkreślić jego świąteczny charakter.

ceramiczne kwiaty

Na koniec załączam  parę świątecznych fotek.  Mam nadzieję, że ten czas spędziliście w dobrym zdrowiu i miłej atmosferze.  U mnie oprócz rozbitego, ulubionego kubka, pofarbowanej przez nowe spodnie sofy, odwołanej wizyty przez okulistę i zgubionej przez kuriera paczki było całkiem znośnie i radośnie 😬
Pięknie dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawione życzenia ❤️


świąteczny stół


ceramiczne choinki pepco

świąteczny stół

Jutro Sylwester - życzę zatem prawdziwie szampańskiej zabawy...  Ja przygotowuję dla domowników piżama party z pysznym tajskim jedzeniem i stosem planszówek  oraz kalamburów.  Sylwestrowe ograniczenia i zakazy nie specjalnie mnie przejmują, bo od paru już lat ten wieczór spędzam  raczej w domowym zaciszu.  Upływ czasu i poszczególne, mijające lata nie są dla mnie jakimś szczególnym  powodem do hucznej zabawy, że o fajerwerkach nie wspomnę. Chyba pierwszy raz od wielu, wielu lat cieszę się, że mija stary rok, ale to tylko dlatego, że był naprawdę ciężki... Nowy zawsze niesie nadzieję, oby nie była płonna... Szczęśliwego Nowego Roku!!!


Pozdrawiam cieplutko
         Ania

31 komentarzy:

  1. Aniu życzę wszelkiej pomyślności w nadchodzącym nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magda i odwzajemniam życzenia. Do siego roku:)

      Usuń
  2. Ależ u Ciebie pięknie :) Kocham świateczne dekoracje i mogę je przeglądać cały dzień :)
    Szczęśliwego nowego roku.
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i witam serdecznie na moim blogu. Jak tylko minie ten rozgardiasz sylwestrowy wpadnę do Ciebie z rewizytą, pobieżnie tylko widziałam, że prowadzisz bardzo fajnego bloga kosmetycznego. Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego dobrego na Nowy Rok:)

      Usuń
  3. Wszystko u Ciebie, Aniu, zawsze takie z klasą, miło się ogląda:) U mnie Sylwester też bardzo spokojny i domowy, tak jak lubię. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich najbliższych, niech ten kolejny rok przyniesie więcej radości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicja, w tym roku miałam dużo czasu na domowe dekoracje, dzięki temu mogłam dopieścić każdy szczegół. Udanego rodzinnego sylwestra i wszystkiego dobrego na Nowy Rok:) Ściskam serdecznie:)

      Usuń
  4. Grudniowe dekoracje ocieplają nasze domowe wnętrza i nadają im pięknego kolorytu w kontrze do ponurej aury! Życzę Ci Aniu jak najwięcej dobra, spokoju, powodów do radości w Nowym 2021 Roku oraz dużo zdrowia i powrotu normalności, za jaką tęsknimy!
    Wszystkiego najlepszego!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, uwielbiam te wieczory przy choince i wśród świątecznych stroików, blask drobnych światełek wprowadza niesamowity klimat... Dziękuję za życzenia i do siego Roku! Ściskam serdecznie:)

      Usuń
  5. Aniu Ty masz jakiś szósty zmysł do wyszukiwania ciekawych, oryginalnych ozdób. Te makówki są niesamowite.
    My Sylwester planujemy dość oryginalnie, bo zrobimy sobie nocnego grilla - a co! Już na samą myśl o szaszłykach z piersi kurczaka z cebulą i morelami cieknie mi ślina.
    Aniu życzę Ci na nowy rok zdrowia, dobrego czasu spędzanego z rodziną i samych pomyślnych zdarzeń.
    Ściskam mocno. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to wszystkowiedzący wujek google:)))) Nawet nie pamiętam, co wpisałam w wyszukiwarkę, ale szukałam chyba nasion maków ozdobnych, a trafiłam na takie ceramiczne cudeńka. Oj szaszłyki... mniam mniam, narobiłaś mi smaku, u mnie mąż właśnie zwija sushi... Ściskam i do siego Roku!

      Usuń
  6. Piękne dekoracje świąteczne w Twoim domu:))ceramiczny bukiet bardzo mi się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie i Szczęśliwego Nowego Roku życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, tak sobie myślę, że osoba, która tworzy te kwiaty musi kochać naturę, bo tak wiernie i w najdrobniejszych szczegółach umie oddać jej piękno... Ściskam i dobrego Nowego Roku życzę:)

      Usuń
  7. Draga Ania,
    Foarte interesanti sunt maci.
    Bradul natural ma incanta, simt mirosul... O atmosfera placuta intr-un decor minunat!
    Anul care vine sa aduca sanatate, ingaduinta si iubire.
    Imbratisari,
    Mia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne dekoracje świąteczne, a maki są cudowne:-))
    Wszystkiego Dobrego dla Ciebie i Twojej rodziny w Nowym Roku 2021:-)
    Oby wszystko wróciło już do normalności w Nowym Roku:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te kwiaty. Mam nadzieję, że święta minęły radośnie i spokojnie. Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kinga:) moje święta w tym roku były bardzo spokojne i rodzinne:) Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Amazing Christmas decorations in your home! thanks for sharing with us.

    Background Removal Service


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you:) Christmas is a special time, I like to celebrate it. Greetings

      Usuń
  12. You have a sixth sense to look for interesting, original decorations. These poppies are amazing.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for your nice comment:)
      Best regards and have a nice day!

      Usuń
  13. Are LED lights good for product photography?

    Best Regards,

    Image Background Removal Service

    OdpowiedzUsuń
  14. The flowers were beautiful and the photo cards were very nice.

    The flowers were really pretty and the photo cards were really nice - professional all around!

    Best Regards,



    Portrait Retouching Services

    OdpowiedzUsuń
  15. As a premier clipping path service provider company, we excel in delivering precision and excellence in image editing. Our expert team specializes in meticulous cutouts, isolating subjects, and enhancing visuals with utmost accuracy. Trust our professional touch to elevate your images and ensure they stand out effortlessly. Experience the difference with our top-notch services as your preferred clipping path service provider company.

    OdpowiedzUsuń