20.12.2020

Świąteczny dom

Witajcie kochani
Dzisiejszy post będzie skąpy w tekst, a bogaty w zdjęcia. 
Mój domek jest już gotowy na święta.  W tym roku użyłam więcej czerwieni niż zwykle. Myślę, że do wnętrza z kominkiem pasuje doskonale.  Wnosi dużo ciepła i energii,  a z choinką tworzy duet idealny. Drzewko wybierałam samodzielnie,  jestem z niego bardzo zadowolona, tak kształtnej jodły dawno nie widziałam 🌲

choinka we wnętrzu


Ściany w kuchni, które na co dzień straszą pustką  przypominając,  że miały być zagospodarowane już dawno temu teraz stały się wspaniałą okazją do wykorzystania...  Przy użyciu paru detali, brzozowej gałązki i starych nut od Sandrynki stworzyłam "naścienne"  dekoracje.  Cóż, najprzyjemniejszy etap przygotowań do świąt, czyli dekorowanie mam już za sobą.  Brakuje mi tylko jemioły, coby świąteczne pocałunki miały moc 😆


świąteczne dekoracje

świąteczne detale

Pozdrawiam cieplutko
         Ania

10 komentarzy:

  1. Draga Ania,
    O incantare este bradul tau! Natural, stralucitor si parfumat, sunt convinsa de asta. Paginile de muzica sunt foarte inspirat aranjate.
    O sarbatoare frumoasa este intreg decorul.
    Imbratisari,
    Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mia, choinka jest naturalna, pięknie zdobi salon. Mam nadzieję, że nie straci na swojej urodzie i będziemy się nią jeszcze trochę cieszyć. Pozdrawiam i życzę zdrowych i radosnych Świąt :)

      Usuń
  2. Wspaniale masz w domu Aniu. Szczególnie podoba mi się wieniec nad kominkiem. I ozdoba z gałązki brzozy. Na pewno dzięki włożonemu przez Ciebie sercu w dekorowanie, wszystkim domownikom będzie przyjemniej się spędzać wieczorem czas przy choince czy kominku. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieniec nad kominkiem pięknie pachnie lasem. Kasiu, ja lubię upiększać przestrzeń wokół i przyznam egoistycznie, że robię to głównie dla siebie :)))) choć wiem, że moi chłopcy (mąż i syn) to doceniają. Myślę jednak, że bardziej interesuje ich świąteczne menu niż to, czy kolorystyka choinki współgra z innymi elementami dekoracji :))) Ściskam Cię serdecznie i życzę zdrowych oraz radosnych Świąt Bożego Narodzenia :*

      Usuń
  3. Pięknie i ze smakiem :) Bardzo mi się podoba. Choinka faktycznie bardzo kształtna. My w tym roku kupowaliśmy nasze drzewko wieczorem, żeby uniknąć tłumów i wybraliśmy trochę za rozłożyste. Jest piękna, ale nasz salon trochę na nią za mały ;) Ale co tam! Podoba mi się Twój pomysł wykorzystania koszyka. Świetna ozdoba powstała :) Pozdrawiam cieplutko i życzę zdrowych, spokojnych i magicznych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Koszyk z szyszkami to prosty trik na zrobienie przytulnego klimatu. Twoja choinka na pewno jest piękna, nie przejmuj się gabarytami... drzewko mamy tylko przez jakiś czas, więc warto oddać mu trochę własnej przestrzeni... duża choinka to duża radość! Pozdrawiam i życzę zdrowych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia:)

      Usuń
  4. Aniu, bardzo klimatycznie i świątecznie u Ciebie. Żywa choinka prezentuje się i pachnie pięknie! Jako że lubię nieoczywiste rozwiązania, to bardzo spodobał mi się pomysł z dekoracją ścienną ze starych nut.
    Ślę moc serdeczności.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko, ta rozśpiewana choinka w stylu retro prezentuje się bardzo fajnie, czasem pusta ściana staje się atutem... Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę zdrowych, pięknych Świąt Bożego Narodzenia :)

      Usuń
  5. Jaki masz piękny dom, cudowne dekoracje.Przyjemność dla ducha i oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) święta to dla mnie wspaniała okazja, by "wyżyć się" dekoracyjnie:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń