14.04.2019

Wiosenne kwiaty cebulkowe

Witajcie
"Gdzie kwiat kwitnie - musi być wiosna,  a gdzie jest wiosna - wszystko wkrótce zakwitnie"
To prawda nie ma wiosny bez kwiatów :) Po zimie jestem tak bardzo wyposzczona i spragniona kontaktu z barwnym kwieciem, że kiedy przyjeżdżam do Zagajowa, to zanim wejdę do domu robię kilka rundek po ogrodzie sprawdzając na jakim etapie wzrostu są moje roślinki. Każdy, nawet najmniejszy kwiatuszek, pączek wyzwala we mnie ogromną radość....cóż wiosna upaja :D
W domu też otaczam się kwiatami, ciężko o tej porze roku wrócić z zakupów bez bukietu tulipanów, czy innych wiosennych piękności...










Pozdrawiam kwitnąco
         Ania 
        

4 komentarze:

  1. Rozumiem Cię doskonale Aniu. :) Ja również głodnieję kwiatowo w czasie zimy. Piękne kwiaty, a szpaler szafirków urzekł mnie kompletnie. :) Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, do szafirków mam szczególny sentyment...zawsze były ich całe kępy w ogródku przy moim rodzinnym domu, to trochę taki powrót do dzieciństwa...I ja Cię pozdrawiam serdecznie Kasiu :)

      Usuń
  2. Aniu, przepiękna wiosna u Ciebie. I ta w ogrodzie i w bukietach w domu :D
    Ja też po prostu nie potrafię oprzeć tym cudnym pękom kwiatów na straganach i zawsze przynoszę jakiś do domu :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa Agness :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń