24.04.2019

Wielkanocny stół

Witam serdecznie
Tradycyjnie, zaraz po świętach wstawiam kilka zdjęć mojego wielkanocnego stołu.  Staram się, aby jego oprawa na ten czas była wyjątkowa, choć nie robię wcześniej żadnych prób, czy przymiarek. Oczywiście mam jakiś jej zarys, koncepcję, która i tak z czasem ulega  różnym modyfikacjom, a  ostateczny efekt często odbiega od pierwotnych zamierzeń.  Tak było i tym razem. Pewne elementy kompozycji,  takie jak szklane jaja,  kwiaty, dekoracja talerzy w postaci pisanki i zajęczych uszu zrobionych z serwetki - były zaplanowane. Ale para ceramicznych zajęcy stylizowanych na drewno, a raczej fornir to już wynik spontanicznych zakupów tuż przed świętami (Home &You)  Do pobliskiej galerii udałam się tylko po drucik florystyczny, cóż...zające to zakup nadprogramowy, ale za to, jaki uroczy! Z kawałka żerdzi zrobiłam im coś na kształt leśnej polany, a i wielkanocne baby kolorystycznie wpisały się w całość dekoracji...



wielkanocne dekoracje

wielkanocne dekoracje

wielkanocne dekoracje


wielkanocne dekoracje




Kochani, dzielę się z Wami wirtualnym jajeczkiem...


Pozdrawiam
         Ania

8 komentarzy:

  1. Droga Ania,
    Jak piękne jest wszystko! Niebieski jest słodki i spokojny. Dwa króliki uważały, że są dwie babeczki. Podoba mi się wygląd stołu i jego otoczenia.
    Wiele pozdrowień, Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mia za miłe słowa :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Przepięknie Aniu, a ten zaparzacz jaki uroczy...:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te dekoracje ale najbardziej urzekły mnie te dwa zające drewniane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zające są ceramiczne, ale tak dobrze udają drewno, że też początkowo nabrałam się na ten blef :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Piękny, wielkanocny stół. Najbardziej zaciekawiły mnie uszy wystające z kubka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda, zanurzony zaparzacz wygląda dość intrygująco ;D
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń