8.04.2019

Trzy kroki wiosny. Krok drugi to leśne, białe kobierce.

Witam serdecznie
Jeśli wiosna nosi suknię, to utkaną  z zawilców i przylaszczek. Suknia jest długa, więc idąc przez las zaczepia nią o konary drzew, zostawiając strzępki jej na poszyciu... Tak to wygląda w moim kochanym Zagajowie.  Białe połacie zawilców gajowych pojawiają się na początku kwietnia w uśpionym jeszcze lasku. I choć są niepozorne to wyglądają zjawiskowo i wyraziście wśród bezlistnych drzew, na brunatnej i zbutwiałej po zimie ściółce. Uwielbiam te leśne rabatki stworzone przez naturę.









Pozdrawiam
         Ania

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam wiosenne zdjęcia kiedy wszystko zaczyna kwitnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam tę porę, każdy kwiatuszek cieszy oko...pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Wiosna to zdecydowanie moja ulubiona pora roku :)
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też :D "Bez względu na porę roku, ja zawsze jestem za wiosną..." jak mawiał Jeremi Przybora :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. piękne zdjęcia, uwielbiam zdjęcia fauny i flory :) sama kiedyś często je robiłam!
    ps. kochana jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, natura to wdzięczna i piękna "modelka"...a fotografia to moja wielka pasja. Zdjęcia robię lustrzanką Nikon D5300, od kilkunastu już lat jestem wierna tej marce, myślę, że do takiej amatorskiej fotografii, jaką uprawiam to idealny sprzęt. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Ależ piękne zdjęcia, las o tej porze roku wygląda zachwycająco, te kobierce zawilców i przylaszczek są niesamowite :)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, o tej porze roku to jedyna ozdoba lasu, ale jakże efektowna Dziękuję Agness, ściskam serdecznie :)

      Usuń
  5. Piekne zdjęcia, wiosna to najpiękniejsza pora roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak...też uważam, że wiosna jest najpiękniejszą ze wszystkich pór i najbardziej przez nas wyczekiwaną :) Dziękuję za wizytę i miłe słowa, pozdrawiam :)

      Usuń