30.10.2022

Stół w czerni

 Witajcie
Halloweenowe ciasteczka to świetny trening przed grudniowymi wypiekami. Czas szybko leci i nim się obejrzymy trzeba będzie wyciągać piernikowe wykrawacze...  Ale póki co w ruch poszły u mnie dynie, duszki, koty, kości i tym podobne kształty. Oczywiście na stole nie mogło zabraknąć paluchów wiedźmy. Uwielbiam te ciacha - z wyglądu paskudne, a w smaku wyborne. Zrobiłam także trupie czekoladki. Użyłam w tym celu swojej nowej formy 3d i powiem Wam,  że efekt końcowy mnie powalił. Kształt czaszki odwzorował się idealnie z najdrobniejszymi szczególikami... brrr.

Po przygotowaniu "strasznych" łakoci poszłam za ciosem i zrobiłam halloweenową dekorację stołu.  Prostą, wyrazistą i dzięki ciemnej tonacji  trochę mroczną. Duża ilość świec tworzy odpowiedni, nieco nostalgiczny klimat. A ogródkowe bukiety - suche makówki i przekwitła rudbekia - przypominają o przemijaniu. Nie ma tu upiornych elementów typu zombie, więc myślę, że może to być także dekoracja zaduszkowa. 

halloweenowy stół

 W nakryciu dominuje kolor czarny z odrobiną pomarańczowego. Papierowe, karbowane serpentynki rozłożone wzdłuż stołu to...  uwaga...  wypełniacz paczki. Nie pamiętam,  jaki towar zamawiałam, ale chyba jakiś ekskluzywny skoro wypełnienie ochraniające spodobało mi się na tyle, że go zatrzymałam. Cóż... nigdy nie wiadomo kiedy i co może się nam przydać:))) 

nakrycie stołowe w czerni


jesienna aranżacja

Pozdrawiam serdecznie
         Ania

36 komentarzy:

  1. Nie przypuszczałam, że stół w czerni fajnie się prezentuje. Fajne foremki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czerń jest elegancka, ta stołowa też:))) Lubię swoją czarną zastawę i często jej używam:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ale jakie pyszne, słodziutkie, maślane, rozpływające się w ustach zwieńczone chrupkim paznokciem... hehe migdałem:)))

      Usuń
  3. Super dekoracyjny stół. Ciasteczka wyglądają jednocześnie strasznie i smacznie :) Pozdrawiam serdecznie Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) Paluchy wiedźmy to już u mnie tradycja:) Ściskam:)

      Usuń
  4. No, jestem po wrażeniem, choć nie przepadam za tym świętem i całym tym wszystkim wokół. Aż chyba zmienię zdanie;) Ciacha paluchy są okropne! Jak tu je zjeść?! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się i uwierz, na jednym ciachu się nie kończy:))) Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Na paluchy nie połakomiłabym się. Masz wyobraźnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo swego wyglądu znikają pierwsze ze stołu:)))

      Usuń
  6. Aniu, podziwiam Twoją kreatywność, jestem pod wrażeniem. Halloween mi nie przeszkadza, dobrze, że jest kolejny powód do zabawy, u Ciebie wyszedł smakowicie. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, dzieci mają świetną zabawę i mogą do woli objadać się słodyczami:))) U mnie w tym czasie stół i jadło ważne... to taki ukłon w stronę Dziadów...

      Usuń
  7. paluchy wiedźmy jadłam:D strasznie pyszne są;0

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niesamowita!!!
    Dekoracja stołu świetna! A te paluchy najlepsze:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wszystko wyszło, klimatycznie udekorowany stół :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja co prawda nie Helloweenowa, ale na takie smakołyki bardzo chętnie bym się skusiła. Pięknie i nastrojowo przyozdobiłaś stół, aż chce się do niego zasiąść i zatopić w rozmowie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Halloweenowa, Zaduszkowa i ostatnio też Dziadowa:))) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  11. Ale klimatycznie udekorowałaś stół! Nie mogę się napatrzeć :) U nas też co roku pojawiają się paluchy czarownicy :) Wszyscy je uwielbiamy i są prawdziwą ozdobą halloweenowego stołu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paluchy są wyborne i na słodko i też w wersji wytrawnej np. do barszczyku. Uwielbiam:)

      Usuń
  12. Good ideas, Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week-end!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello Tricolori. It looks spectacular baking, the terrifying aspect is well achieved. Congratulations also on the setting of the table.
    Happy Thursday.😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za wszystko dr Cuica! Po tym, jak skontaktowałam się z tobą, aby pomóc mi przestać rozwodzić się z mężem, mój mąż przestał wypełniać papiery rozwodowe i teraz jest znacznie lepiej. Jak powiedziałaś, cały proces rozwodowy został odwołany, zła kobieta, która sprawiała problemy w moim małżeństwie, odeszła od męża i teraz jesteśmy razem bardzo szczęśliwi. Dzielę się tym doświadczeniem życiowym ze wszystkimi, którzy stoją przed podobnymi wyzwaniami w swoim związku, małżeństwie lub jakimkolwiek innym problemie. , możesz skontaktować się z Dr Cuicą na WhatsApp +1(815)564-3618
    Jest biegła w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    *piękne zaklęcie
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    +1(815)564-3618

    OdpowiedzUsuń
  15. Draga Ania,
    Dragut... de infricosator... dar mai ales delicios!
    Foarte atmosferic ai decorat masa, imi place. Ultima poza defineste decorul minunat.
    Cele mai calde salutari,
    Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Mia, dziękuję za miły komentarz. Trochę zabawy i humoru przy stole wychodzi wszystkim na zdrowie:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń