6.10.2022

Girlanda na Halloween DIY

Witajcie
Jakiś czas temu, podczas chwili relaksu z maseczką na twarzy,  dostałam typowego sms-a od siostry "hej, co porabiasz?" Bez okularów ciężko mi posługiwać się klawiaturą, więc idąc na łatwiznę postanowiłam zrobić selfie i wysłać je,  jako odpowiedź.  O rety, kiedy zobaczyłam w zbliżeniu swoje odbicie w telefonie,  przestraszyłam się nie na żarty, jak na halloween - pomyślałam.  I jak pomyślałam,  tak zrobiłam. Po użyciu każdą maseczkę suszyłam i przechowywałam pomiędzy stronicami starego czasopisma. Po jakimś czasie uzbierało się ich już tyle, że mogłam wykonać halloweenową girlandę.


Każdą płachtę wygładziłam przy pomocy żelazka, oczywiście zabezpieczając ją z dwóch stron papierem do pieczenia. Następnie, by je trochę usztywnić podkleiłam  na dolnym i górnym brzegu taśmą. Maski są bardzo wiotkie i żeby uniknąć całkowitego ich rolowania należy w jakiś sposób je usztywnić.  Można do tego celu użyć farby lub w odpowiedni sposób przewlec przez płachty tasiemkę. Kombinacji jest mnóstwo, wszystko zależy od naszej kreatywności:))) Ja zostałam tylko przy taśmie, gdyż wydaje mi się, że takie trochę "zdeformowane" budzą większą grozę👻👻👻

halloweenowe DIY

Przyznam, że efekt końcowy bardzo mi się podoba, tym bardziej, że dekoracja powstała w zasadzie z odpadów.  Warto czasem dać śmieciom drugą szansę i sprawić, by wróciły do obiegu:)))

halloweenowe dekoracje

Pozdrawiam cieplutko
         Ania

20 komentarzy:

  1. Draga Ania,
    Nostima prezentare! Intamplarile contribuie la creativitate de multe ori. E o idee draguta... pentru speriat!!!
    O toamna minunata,
    Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Pomysły często przychodzą do nas znienacka, ważne, by mieć czas je realizować:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. I to się nazywa kreatywność! Genialny pomysł! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki:))) Czasem jeszcze coś zaiskrzy pod kopułką:D

      Usuń
  3. Fantastyczny pomysł i wspaniała dekoracja:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy miałaś pomysł i fajne wykonanie. Hihi, chociaż ja większą uwagę zwróciłam na piękne białe biurko i ciekawą poduszkę :) U nas dalszy ciąg dokupowania mebli dla córki, stąd pewnie takie moje zainteresowanie :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy robieniu girlandy - miałam w końcu okazję usiąść przy tym biurku i je przetestować. Mebelek to mój nowy nabytek, jestem z niego bardzo zadowolona. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Aniu, tyle razy zaskakiwałaś mnie swoją kreatywnością!
    Kolejny świetny, ale zarazem zabawny pomysł ;-))
    Pozdrawiam ciepło i życzę Ci pięknej niedzieli!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miły komentarz:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Hi
    You have a great blog :)
    Do you want to follow each other?

    https://fashionisbiglove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha :D Super pomysł!
    W tych maseczkach, to naprawdę można kogoś o zawał przyprawić;D
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe... to prawda, puste może nie są aż tak straszne, ale o lekki dreszczyk przyprawić potrafią, idealne na halloween;D Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Chyba sobie jakąś sprawię na Halloween:D
      Dzieciaki przyjdą po cukierki, to będzie szok:D:D

      Usuń
  8. Dzielę się tym świadectwem z partnerami, którzy walczą w swoich związkach, ponieważ istnieje trwałe rozwiązanie. Mój mąż zostawił mnie i dwójkę naszych dzieci dla innej kobiety na 3 lata. Próbowałam być silna tylko dla moich dzieci, ale nie mogłam kontrolować bólu, który dręczył moje serce. Byłem zraniony i zdezorientowany. Potrzebowałem pomocy, więc poszukałem informacji w Internecie i natknąłem się na stronę, na której zobaczyłem, że dr Ediomo, rzucający zaklęcia, może pomóc ci odzyskać kochanków. Skontaktowałem się z nią i odmówiła za mnie specjalną modlitwę i zaklęcia. Ku mojemu zdziwieniu po 2 dniach mąż wrócił do domu. Więc zebraliśmy się razem iw rodzinie było tyle miłości, radości i pokoju. Możesz również skontaktować się z Dr. Ediomo, potężnym asystentem rozwiązania
    1) odzyskaj swojego byłego chłopaka
    2) Połącz męża i żonę
    3) przestań powtarzać koszmary
    4) Ziołowe lekarstwo na HIV i raka
    5) Potężny magiczny pierścień
    6) talizman na szczęście
    7) Przełamywanie obsesji
    8) Problemy z porodem i ciążą Skontaktuj się z nami przez EMAIL: drediomo77@gmail.com Możesz również Whatsapp +2349132180420

    OdpowiedzUsuń