20.10.2022

Jesienny ogród

 Witajcie
Ostatni weekend to była pogodowa bajka. Słonko pięknie przygrzało i choć tak wysoka temperatura (u mnie 23°) w październiku jest anomalią klimatyczną, to ciężko było z niej się nie cieszyć... zwłaszcza po zimnym i brzydkim wrześniu.  Mimo ogromu pracy w ogrodzie,  znalazłam i ja chwilkę, by skorzystać z tej wspaniałej aury i pokontemplować jesień:) Ogród i las powoli przebarwiają się na złoto,  podświetlone słońcem tworzą niesamowite obrazy. Nic, tylko cieszyć oczy.  Uwielbiam jesień - taką kolorową, migotliwą, promienną i szeleszczącą 🍁🍁🍁

Regał na kwiaty Mrówka

Jesienny ogród


Pozdrawiam cieplutko
         Ania

29 komentarzy:

  1. Belissime foto.Io abito in Friuli (Italia) al nord,ieri c'erano 28 gradi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Niestety, ocieplenie klimatu jest coraz bardziej odczuwalne. Bardzo podobają mi się północne Włochy, zwiedziłam Bergamo i Mediolan, piękne miejsca:)

      Usuń
  2. Tak, pogoda była wspaniała, wyspacerowałam się po jesiennych jurajskich lasach na zapas 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczna jesień idealna jest na plener, a ja niestety "uwięziona" w ogrodzie - bo winobranie, korzeniowych wyrywanie, krzaków przycinanie, niezimujących wykopywanie... i inne liczne "...anie"

      Usuń
  3. Draga Ania,
    Daca toamna e frumoasa, gradinile par un rai. Asa vad eu gradina ta, magica !!! Apoi mestecenii, adorabili!
    Multe salutari,
    Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mia. Mój ogród jest skromny, ale już las za nim, gdy przybiera jesienne szaty jest naprawdę magiczny. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Pięknie wygląda jesień w Twoim ogrodzie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu:) Marzą mi się drzewka przebarwiające się na czerwono, by wzmocnić trochę kolor w górnych partiach ogrodu. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Pięknie masz w tym swoim zakątku. Wszystko cieszy oczy i serce. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) Lubię te jesienne widoczki, kolor ma moc! Buziaki:)

      Usuń
  6. Jak tu się nie cieszyć z takich widoków!
    Pięknie u Ciebie!
    Pozdrawiam jesiennie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, słoneczna jesień cieszy oczy kolorem. Ładna pogoda ma podobno być do końca miesiąca, trzeba korzystać:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Agreement has never been so easy as it has been when it comes to talking about the climate. We are here in your space, citizens of different countries surprised by the different temperatures that we are experiencing at this time of year. I live in the south of Spain, and for this week that the weather forecast begins, it is 27-28ºC.
    The images you share are fantastic, and the use of the ladder for a shelf or shelf is great.
    Happy week.😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Climate warming is a big problem. High temperatures in autumn can please many people, but not nature ... The shelf is very good for storing pumpkins, all the pumpkins come from my farm. Have a good week😘

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień w Twoim ogrodzie jest piękna. Zachwycił mnie ten stojak na warzywa, pięknie wyeksponowałaś na nim urodę jesieni.
    Miłego tygodnia życzę.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Celu:) Mrówka na koniec sezonu wyprzedawała różne drewniane elementy do ogrodu za śmieszne pieniądze /15zł/ ciężko było się nie skusić:))) Miłego weekendu życzę!

      Usuń
  10. Przepiękny ogród i barwy jesieni. Sama mam słabość do tejże pory roku. Kocham jesień całym sercem o ile nie jest zbyt mokra czyli deszczowa.
    Serdecznie chcę podziękować za obecność na blogu, multum pozostawionych komentarzy. Ostatnio, poza napisanymi postami nie miałam możliwości zbyt wielkiej buszować po innych blogach. Staram się to zmienić, dlatego jestem. Pozdrawiam jesiennie i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Złota jesień potrafi zachwycić:) U mnie z czasem też bywa różnie, nie jestem w stanie bywać na bloggerze regularnie, więc, jak już znajdę chwilę, to komentuję hurtowo:))) Pozdrawiam i życzę dobrego weekendu:)

      Usuń
  11. Pieknie tam u Ciebie. Podoba mi się ten stojak razem z dyniową ekspozycją 🙂 Kupię sobie taki stojak na wiosnę. Już nawet oglądałam w naszym markecie. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Stojak i fajny i praktyczny jest, można zagospodarować go na wiele sposobów, polecam. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ogród! A co do jesieni - to również moja ulubiona pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jesień potrafi oczarować, zwłaszcza ta złota, piękna:)

      Usuń
  14. Cofnęłam się do starszego postu, by podziwiać uroki jesieni w Twoim ogrodzie Aniu. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię jesienną odsłonę ogrodów, tak pięknie zapełniają się kolorem... Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  15. Dziękuję za wszystko dr Cuica! Po tym, jak skontaktowałam się z tobą, aby pomóc mi przestać rozwodzić się z mężem, mój mąż przestał wypełniać papiery rozwodowe i teraz jest znacznie lepiej. Jak powiedziałaś, cały proces rozwodowy został odwołany, zła kobieta, która sprawiała problemy w moim małżeństwie, odeszła od męża i teraz jesteśmy razem bardzo szczęśliwi. Dzielę się tym doświadczeniem życiowym ze wszystkimi, którzy stoją przed podobnymi wyzwaniami w swoim związku, małżeństwie lub jakimkolwiek innym problemie. , możesz skontaktować się z Dr Cuicą na WhatsApp +1(815)564-3618
    Jest biegła w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    *piękne zaklęcie
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    +1(815)564-3618

    OdpowiedzUsuń