28.11.2021

Adwent' 2021

 Witajcie 
Dziś pierwsza niedziela adwentu. Zaczynamy zatem okres oczekiwania i przygotowywania się do świąt. U mnie jesienne ozdoby powoli znikają,  ich miejsce zajmują - no może jeszcze nie świąteczne, ale zimowe dekoracje.  Pojawiły się futrzane poduchy,  gałązki modrzewia, pierwsze szyszki i oczywiście adwentowy stroik.  W tym roku z powodu braku czasu poszłam trochę na łatwiznę i kupiłam gotową  świecę z nadrukiem cyferek.  Choć transfer numerków na świece można z powodzeniem zrobić samemu (pisałam o tym tutaj


Mój stroik jest bardzo prosty - świeca, dwa lampiony, winietka i parę naturalnych elementów do dekoracji.  Z czasem powstaną też inne stroiki ze świecami, mam nadzieje, bo materiały są... tylko entuzjazmu trochę mało. Ten przedświąteczny czas zawsze wyzwalał we mnie ogromne pokłady energii, a w tym roku ciężko mi się zmobilizować... wszystko to, co ostatnio wydarza się wokół napawa smutkiem.   Cóż... trzeba będzie się przemóc, czasem takie proste, powtarzalne czynności to najlepsze antidotum na całe zło świata...


adwent'2021

Kochani, pierwsza adwentowa świeca jest świecą pokoju, życzę Wam zatem pokoju na świecie, pokoju w kraju, pokoju w rodzinie, ale przede wszystkim pokoju w sercu!!!

adwentowy stroik

kubek sinsay

lampion Pepco


/świeca, stojak gwiazdka H&M, lampion domek Pepco, trójkątny świecznik, kubek Sinsay/

Pozdrawiam cieplutko
         Ania

14 komentarzy:

  1. Ale piękne ozdoby! Ta świeca jest naprawdę cudna. Prawda, czasy mamy przykre. Ale trzeba doceniać maksymalnie dobro i to co mamy. Mimo tego, że czasem ciężko..:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To prawda, co piszesz, czasy nie nastrajają optymistycznie, ale trzeba wierzyć, że będzie lepiej... Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Draga Ania,
    Decorul tau este foarte frumos si atmosferic! Elemente naturale, lumina calda de felinar, cana superba... dar si delicioasa, totul calm si prietenos. Ai intrat minunat in
    linia dreapta spre magica sarbatoare.
    Calde salutari,
    Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mia:) kawka przy ciepłym blasku świec smakuje wybornie i nastraja świątecznie:) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Piękny jest ten stroik z adwentową świecą:)))wiadomości wokół nas nie nastrajają świątecznie niestety...ale trzeba się oderwać trochę od tych zwariowanych wydarzeń i skupić się na czymś ładnym i przyjemnym:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu:) Ciężko mi było wejść w adwent, dużo dramatów wokół, smutnych wiadomości od znajomych... może przygotowania do świąt choć na chwilę pozwolą oderwać się od tej smutnej rzeczywistości. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Aniu, podoba mi zaproponowany przez Ciebie minimalizm. U mnie w nastrojach podobnie (smutek), dlatego przygotowałam pełen prostoty stroik na czas Adwentu...
    Odwzajemniam Twoje piękne życzenia!
    Przesyłam uściski i pozdrowienia - Anita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko:) Tak to już jest, że nasz nastrój przekłada się na nasze poczynania... Ściskam serdecznie:)

      Usuń
  5. stroik jest przepiękny! Jak ładnie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, atmosfera rzeczywiście nie nastraja optymistycznie, dlatego tak jak piszesz, trzeba się skupić na prostych czynnościach. Stroik przygotowałaś bardzo oryginalny, świeca mnie zachwyciła, taka nowoczesna, super.
    Pozdrawiam z nadzieją na lepszy czas.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Celu:) Bez względu na nasze nastroje święta przyjdą, żal byłoby nie celebrować tego pięknego czasu. Ściskam serdecznie:)

      Usuń
  7. Pięknie Aniu u Ciebie i piękne życzenia. U mnie też w tym roku trudniej o zapał, ale może zmieni się to po lepieniu pierogów i gotowaniu bigosu. Zobaczymy.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) U mnie odmieniło się na lepsze po warsztatach z aromaterapii, ale na początku grudnia miałam taką zapaść... niemoc, że prawie chciałam odwołać święta:))) Mam nadzieję, że u Ciebie pierogi i bigos zadziała! Buziaki

      Usuń