9.11.2021

Jesienny kącik

 Witajcie
Przejście z czasu letniego na zimowy to dobry moment, by przygotować sobie przytulną miejscówkę na długie jesienne wieczory.  Dni stają się coraz krótsze, wcześnie robi się ciemno, częściej pada i wieje chłodem,  więcej nas teraz będzie w domu niż poza nim...  Listopad to dla mnie czas w pełni zasłużonego odpoczynku po intensywnym sezonie ogrodniczym.  I zanim wciągnie mnie wir  świątecznych przygotowań  funduję sobie moment wytchnienia, relaksu z książką i kubkiem dobrej herbaty.  Na tę okoliczność wymościłam już sofę. Miejsce wyposażyłam w przytulne pledy i ozdobne poduszki w kolorach jesieni.  W dekoracjach  nadal króluje dynia, pewnie dopiero pod koniec miesiąca zaczną pojawiać się u mnie zimowe elementy wystroju...  

Jesień w dekoracjach

Jesienne dekoracje

Póki co sofa czeka na pogodowo gorsze dni, a ja korzystam z ciepełka.  Myślałam, że nie dane mi już będzie w tym roku  przetestować mojej nowo zakupionej marynarki w warunkach zewnętrznych. A tu proszę... taka miła niespodzianka, że aż musiałam rozpiąć guziczki.  Ostatni weekend października był naprawdę bajeczny. 
/misa z liści hiacyntu Sinsay, kolorowe dynie ozdobne Lidl, koc w dynie TkMaxx, świeca sojowa Pepco, marynarka Mango/


Pozdrawiam cieplutko
         Ania

26 komentarzy:

  1. Bardzo przytulnie, przyjemnie. Wyglądasz bardzo stylowo. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) Ostatnio zrobiło się chłodniej, marynarka poszła do szafy, a kocyki w ruch:))) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Marynarka świetnie na Tobie leży. Listopad pełen słońca też mi sprzyja, spacery po szeleszczących liściach to to, co lubię. A w domu w ciepełku z książką również.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ismar:) Ja też uwielbiam spacery... trzeba korzystać z pogody póki nie jest zła, co prawda u mnie ostatnio się ochłodziło, ale nie pada, ciepła kurtka i można iść w plener:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Niestety nie będą oryginalna i powiem już kolejny raz, że u Ciebie pięknie i klimatycznie. Moje serce skradła poduszka z liściem klonu🍁.Marynarka świetna. Stwórzyłaś z nią w roli głównej piękną stylizację. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu:) Staram się, by było przytulnie... zwłaszcza teraz, kiedy większość wolnego czasu będziemy spędzać w domku, a nie na tarasie, czy ogrodzie. Marynarka to jedna z moich ulubionych części garderoby, jest uniwersalna i umie "podkręcić" każdą stylizację. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Uroczy kącik do wypoczynku:)))piękne dyniowe dekoracje:)))marynarka super i ślicznie w niej wyglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu:) Podobnie, jak Ty odwlekam ten moment, kiedy trzeba będzie założyć zimową kurtkę... ale niestety chyba już niedługo:D
      Ściskam serdecznie:)

      Usuń
  5. Hi , Ania , how are you ?
    Oh, you took me to another world, to a world of calm, comfort and warmth. How I wish these days would come back again.
    Here in Egypt, the weather is still mild, the heat has gone with the summer and has changed with a light breeze and light winds, while waiting for rain.
    By the way, here we still wear summer clothes, we never changed clothes to winter yet.
    We were in the past used to wear winter clothes in early October, but with the climatic changes we now wear winter clothes in mid-November or early December.
    Yes: the pumpkin still dominates the decorations. Of course, I do not forget the ceramic pumpkin bowl.
    You look elegant, this jacket is beautiful and fit on you.
    Note: the Polish national football team, it will play two matches in the World Cup qualifiers. they will play tomorrow, and after four days will play another match. I hope the team win .
    I wish you to have a good time .
    Mahmoud

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, I'm fine, I hope you are too. Climate change is visible all over the world, it's sad ... I bought a pumpkin bowl here (https://pl.aliexpress.com/item/4001230827489.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27425c0fL65iU5) The last game between Poland and Hungary is unfortunately a failure!!! Regards:)

      Usuń
    2. It's a shame. I watched the match and was surprised by the team performance. The Hungary team was playing a better , which is a flaw in a coach's plan. Also, the attacking player "Lewandowski" did not participate.
      But the team has another chance, it is of the play-off role. Imagine that Italy and Portugal did not qualify and joined the play-off role as well, and they are strong teams.
      Finally , I hope you have a good time and waiting for your new topic .

      Usuń
    3. Shame ... it's true. Lewandowski is our strength, our best player ... without him the team is weak and fails. Now we will play with Russia:( Regards:)

      Usuń
  6. Aniu jak zwykle wyglądasz elegancko :) Dobrze, że mimo pięknych ozdób w domu, korzystasz jeszcze z uroków pięknej pogody.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) Korzystam, póki pogoda pozwala... zresztą nie tylko rekreacyjnie, w ogrodzie też jeszcze jakieś prace do wykonania pozostały... Ale przyznam szczerze, że marzy mi się zalec już na kanapie pod kocykiem z książką. Buziaki:)

      Usuń
  7. Świetnie wyglądasz :) Wnętrza jak zwykle bardzo gustowne, każdy szczegół doprawcowany. Bardzo podobają mi się jesienne poszewki i koc w dyńki. Rewelacja, nie tylko na Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) W tym roku nie wycinałam dyni, a bardzo lubię motyw strasznej dyńki, stąd ta poducha i kocyk w aranżacji:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Taka miejscówka jesienna to skarb:-))
    Pięknie się prezentujesz w marynarce:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za miłe słowa pod moim postem, będę się starała pisać czasem bo to faktycznie odskocznia..
    Lubię do Ciebie zaglądać, oglądać Twoje dekoracje i zawsze mnie coś zachwyci :)kicia jest przeurocze :), podoba mi się też Twoja marynarka i fajnie że udało Ci się ją założyć. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, kicia przeurocza, a jednak ktoś ją wyrzucił... to nasza kochana znajdka. Ja też lubię odwiedzać Twojego bloga, mam nadzieję, że wszystko powolutku ułoży Ci się pozytywnie, życzę Ci tego z całego serca:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  10. jak ślicznie wyglądasz:) pełnia smaku i stylu:D i ten kotełek pozujący z Tobą słodziak:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Marynarka zawsze dodaje trochę elegancji całości, bardzo lubię ten element garderoby:)

      Usuń
  11. Jejku, jakie piękne jesienne dekoracje! Aż miło posiedzieć w tak ładnie zaaranżowanej przestrzeni :)
    Stylizacja również bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Powoli żegnam się z jesienną aranżacją, czas na jakieś bardziej zimowe elementy... wkrótce zaczyna się adwent, ależ ten czas leci. Pozdrawiam:)

      Usuń