17.11.2020

Mój jesienny total look

 Witajcie
Dzisiaj mam dla Was parę fotek z niedzielnego spaceru.  Zgniły wyż w końcu ustąpił, wyjrzało słonko, zrobiło się sucho i przyjemnie.  To dobra okazja, by przewietrzyć garderobę,  pobawić się modą,  tym bardziej, że żyjemy teraz w czasach, kiedy nawet wypad do pobliskiego miasteczka staje się nie lada wydarzeniem...  


 Bardzo lubię ciepłą,  jesienno - zimową odzież w jasnych barwach.  Rozmyte beże, biel  czy gołębi  to kolory może i niezbyt praktyczne na tę porę roku, ale niezwykle eleganckie i ożywcze, zwłaszcza , że w naszej jesiennej przestrzeni nawet w pogodne dni dominują ciemne, smutne tonacje.   

 Mój zestaw ubraniowy choć prosty i wygodny,  dzięki jasnej gamie kolorów dużo zyskuje,  staje się niecodzienny i stylowy... A po za tym idealnie komponuje się  z rudościami i złotem jesieni.  Nawet wiewióra wpasowała się kolorystycznie do mojego outfitu 🐿  W stylizacji nowością są botki, golf, okulary i czapka.  Czapka powoli staje się moim ulubionym elementem garderoby i to nie tylko ze względu na chłód. Od marca nie byłam u fryzjera, coraz trudniej zapanować mi nad długimi włosami, czapka to zawsze jakiś sposób na ich ujarzmienie :))) Tę z Zary polecam, jest mięciutka, przyjemnie ciepła, a przy tym oddychająca. 

Total look

Okulary Mango /  Golf Mango / Botki Zara / Czapka Zara /

Jesienna stylizacja w beżach


jesienny total look

Pozdrawiam serdecznie ❤️
            Ania

12 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie i bardzo elegancko:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, bardzo mi miło:) Myślę, że to zasługa tych ciepłych beżów, taki zestaw w kilku odcieniach jednego koloru zawsze wygląda dość elegancko. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. Aniu jak zwykle wyglądasz pięknie, ten sweter jest świetny. Taki by mi się podobał na mnie :) Chociaż ja raczej omijam taką kolorystykę, jestem na to stanowczo zbyt blada.
    Skąd się wzięła taka urocza wiewióra? Dosłownie z ręki Ci jadła :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu;) Uwielbiam ten sweter i noszę go naprawdę często, jego zakup to był tzw. strzał w dziesiątkę :D Myślę, że beże są uniwersalne, zawsze można je czymś przełamać, np. ciemniejsza apaszka, szal czy czapka, a teraz nawet maseczka... W buskim parku zdrojowym wiewiórek jest bez liku, są przyzwyczajone do ludzi, nie boją się i chętnie jedzą z ręki... rude piękności:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Fajny styl, świetnie dobrane kolory, z klasą. Piękne zdjęcia, trochę jak kadry z filmu, no i ta wiewiórka, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku... jaki miły komentarz, dziękuję Alicja:) Wiewióry faktycznie super są, jest ich tam bardzo, bardzo dużo, niesamowicie ruchliwe stworzonka, ciężko było uchwycić w kadrze, ale udało mi się:) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz:-)) Super jesienna stylizacja w któ®ej Ci bardzo do twarzy:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko:) Lubię beże i dobrze się w nich czuję. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Piękna, elegancka stylizacja:)
    Prawda.. żyjemy w dziwnych czasach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewelinko:) Mam nadzieję, że ten czas minie jak najszybciej i wrócimy do normalności... każdy chyba za nią tęskni. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Bardzo gustowna stylizacja! Podoba mi się kolorystyka jak i zestawienie tkanin :-) Fotka z wiewiórką to dopiero hit <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Lubię dzianiny w odcieniach beżu, dają poczucie ciepła i otulenia. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń