21.09.2020

Sukienka Selini cz.II

Witajcie kochani

Choć to ostatnie dni kalendarzowego lata,  piękna aura nas nie opuszcza.  Słonko przyjemnie grzeje, pogoda można by rzec sukienkowa 😀  Zapraszam zatem na kolejne ubraniowe wariacje.  Tym razem sukienka w zestawie z cieplejszymi rzeczami, bo choć dni są cieplutkie, to rankami i wieczorami czuć już na plecach oddech jesieni.

sukienka selini

1. Wariant rockowy, czyli z pazurkiem.
Dżinsowa kurtka to moje ulubione okrycie wierzchnie na tzw. przejściowy czas. Jest uniwersalna i pasuje praktycznie do wszystkiego. U mnie fajnie skomponowała się z sukienką i cielistymi botkami. A ponieważ w tej stylizacji dzieje się dużo - miedziane guziki w kurtce, wycięcie w botkach, frędzle przy torebce - to biżuterię ograniczyłam tylko do bransoletki.

saway botki

 
2. Wersja casualowa, czyli elegancja na co dzień.
Stylowo, a zarazem wygodnie. U mnie klasyczne zestawienie kolorów - czerni i beżu, do tego zamszowe czółenka, które wpisują się w najnowsze trendy - kwadratowe noski znowu na topie! Choć przyznam, że mnie w tych butach urzekł przede wszystkim złoty paseczek z klamerką. Niewielki detal, ale wraz z falbaną przy sukience nadał całości vintagowy charakter.
 

torebka ochnik

Tę sukienkę śmiało mogę zaliczyć do garderoby kapsułowej. Ma ponadczasowy kolor i prosty fason, który w zasadzie nie wychodzi z mody. Przez dobór odpowiednich dodatków mogę tworzyć zestawy na wiele, wiele okazji...
  • Sukienka Selini - tutaj
  • Botki z wycięciem - tutaj
  • Beżowa torebka - tutaj 

Pozdrawiam cieplutko
              Ania

8 komentarzy:

  1. A mi w oko wpadł sweterek. Co prawda nie w moim kolorze, ale podoba mi się jego faktura. Sukienka za to zwiewna i na każdą okazję. Masz oko do modnych rzeczy.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sweter i ja lubię. Mam go już kilka sezonów i choć jest z sieciówki bardzo dobrze się nosi. Nie kupuję dużo ubrań, jeśli już to stawiam na stonowane, klasyczne fasony, za to z dodatkami uwielbiam poszaleć :))) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. Sukienka jest bardzo ładna i można ją łączyć z wieloma dodatkami:)))z dżinsową kurteczką wygląda świetnie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Reniu, sama jestem mile zaskoczona, jak bardzo uniwersalna jest ta sukienka :) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Dżinsowa kurtka chodzi za mną od dłuższego czasu. Czas na zakupy :) Fajnie wygląda w tym pierwszym zestawie.
    Zestaw numer 2 bardzo przyjemny i ciepły.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kinga. Nie wyobrażam swojej szafy bez kurtki dżinsowej, często w niej chodzę, zwłaszcza teraz, podczas pierwszych chłodów. To uniwersalny ciuszek, pasuje do wszystkiego, udanego zakupu życzę:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Mnie najbardziej podoba się w połączeniu z kurtką dżinsową. Pięknie w niej wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń