16.09.2020

Selini - sukienka na każdą okazję

 Witajcie

Tegoroczny wrzesień jest piękny. Wysokie temperatury pozwalają w pełni korzystać z letniej szafy. U mnie cały czas  w użyciu są sandałki, klapki, szorty i zwiewne sukienki.  Dlatego bohaterką dzisiejszego posta będzie właśnie letnia sukienka. Kupiłam ją niedawno i bardzo, bardzo polubiłam.  Uszyta jest z przewiewnej naturalnej wiskozy, ma wygodny lekko trapezowy krój,  dekolt w serek, który optycznie wysmukla sylwetkę, a na dole ma  doszytą falbanę sprawiającą, że sukienka nie jest nudna.  Ubranko ładnie się układa i co ważne uszyte jest w Polsce. Zapraszam zatem na pierwszą część kilku moich wariacji na temat jednej sukienki 😊

sukienka selini

 1. Wersja plażowa
     Sukienka jest luźna, więc spokojnie założymy pod nią strój kąpielowy, a kolorowa torebka i klapki rozweselą stylizację.  Biżuteryjne  dodatki na plażę ograniczam do tych niezbędnych i praktycznych  😎

sukienka selini


 2. Wersja boho
     Mój ulubiony letni styl... dużo swobody,  dużo plecionki i dużo subtelnej  biżuterii, zwłaszcza tej nadgarstkowej.  Mam wrażenie, że to jest taki trend, gdzie im mniej zastanawiasz się co z czym zestawisz tym lepszy osiągniesz efekt. 

sukienka selini
 

3. Wersja elegancka 
 Czerwone szpilki w parze z sukienką to kwintesencja elegancji, taki duet nie potrzebuje już zbyt wielu dodatków, no może odrobiny tajemniczości w postaci kocich okularów...

W moich propozycjach oprócz nowej sukienki od Selini pojawia się też parę innych wyprzedażowych rzeczy.

  • Sukienka Selini - tutaj
  • Pleciony koszyk Diverse - tutaj
  • Czarne klapki Reserved - tutaj

Kochani życzę Wam dużo  słoneczka i pięknych, ciepłych chwil. Cieszmy się latem, póki trwa.  Mój kot cieszy się nim całymi dniami,   jest mistrzem plażingu, oczywiście takiego na sucho,  bez wody... 🙃 


Pozdrawiam serdecznie
              Ania

6 komentarzy:

  1. Ślicznie Aniu wyglądasz w tej sukience. Piękną masz biżuterię (wychodzi ze mnie sroczka). Nie wiem czy powinnam na Twoim blogu pisać adres strony, gdzie mi się podobają sukienki, jakby coś to usuń mój wpis. https://www.krawcownia.com/ jestem po prostu zakochana w tych sukienkach. Mam nadzieję, że na zimę też coś tam znajdę, ale ze spódnic.
    Hihi, moje koty też wygrzewają futra. Później zimą będą grzać się na każdym kaloryferze w domu :)
    Uściski Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu 😘 też przyznaję się do sroczkowatości:D Mój post nie jest pisany na zlecenie, więc spokojnie możesz zamieszczać adresy swoich ulubionych sklepów, tego nie znałam i z przyjemnością tam zajrzę. Mam trzy siostry, od zawsze byłyśmy bardzo zżyte i do dzisiaj jest tak, że jak któraś z nas coś kupi, czy widzi coś fajnego w okazyjnej cenie to dzieli się informacją. Ściskam i pięknego weekendu życzę:)

      Usuń
  2. Bardzo fajne propozycje. Każdy element idealnie dopasowany :) Szczególnie spodobała mi się wersja plażowa. Fajne jest to, że jedna sukienka daje tyle stylizacyjnych możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię takie proste sukienki, bo wtedy dodatkami można tworzyć zestawy na różne okazje... Dziś jest tak ciepło, że chętnie wykorzystałabym tę wersję plażową... cóż, niestety obowiązki nie pozwalają... Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Pięknie w niej wyglądasz:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anitko:) Sukienka ma fajny krój, chyba każdej kobiecie byłoby w niej dobrze:) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń