31.08.2020

Sierpniowe bukiety


 Witajcie

W sierpniu moje rabaty są pełne kwiatów, do roślinek już kwitnących  dołączają gladiole, dalie, hibiskusy, rudbekie, funkie, kosmosy.   I choć w ogródku przepych,  to bukietów w tym miesiącu mniej,  a to dlatego, że i mnie w domu było mniej. Początek sierpnia zdecydowanie należał do rudbekii.  Dla mnie te kwiaty to kwintesencja lata... radosne, energetyczne i żółte, jak słoneczka,  potrafią rozweselić każdy,  nawet najbardziej ponury kąt.



Bukiety z hortensji są u mnie w domu w zasadzie przez cały rok. Ponieważ jej kwiat ładnie się zasusza, często wykorzystuję go  do różnych kompozycji.
 


I wreszcie moje ulubione kosmosy, nieziemsko urokliwe...  Uwielbiam te delikatne kwiatki na długich, cienkich łodyżkach,  ich piękne wybarwienie i oryginalne kształty płatków. Są perfekcyjne 🌸






Pozdrawiam 
         Ania

8 komentarzy:

  1. Przepięknie u Ciebie Aniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, kwiaty to piękno w czystej postaci :) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Witaj Monica. Kwiaty to piękno, elegancja i radość... Uwielbiam je :) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Kocham rubekię równie mocno, no i hortensje...znoszę je garściami do domu:-)) Kosmosów nie mam w ogródku, ale są piękne więc będę musiała pomyśleć by je wysiać w najbliższym czasie:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmosy mam po raz pierwszy w ogródku. Wysiałam nasionka na wiosnę wprost do gruntu. Urosły piękne, dorodne, wysokie, kwitną nieprzerwanie od lipca i cały czas zawiązują nowe pąki... Polecam, są niesamowitej urody. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Piękne, kwieciste kadry.
    Zachwyciła mnie ta rozmarzona głowa cała w hortensjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Mo, podróżniczko:) Dziękuję za miłe słowa, kwiatów mam w ogródku pod dostatkiem, a głowie wyjątkowo dobrze jest w tej hortensjowej "peruce":)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń