8.07.2020

Lato, lato wszędzie...

Witajcie
Lato powoli wchodzi w fazę obfitości. Las za oknem przeistoczył się w zwartą zieloną ścianę. Roślinność jest tak bujna, że niejednokrotnie ugina się pod swoim ciężarem.  Przyroda buzuje, a mnogość kolorów, zapachów i dźwięków może przyprawić o zawrót głowy 😁 Lubię ten letni przepych... otwieram szeroko okna i zapraszam go do mojego domu... 


Owadzie wzory na poduchach, jasne barwy i kolorowe bukiety to mój sposób na  podkreślenie letniego wystroju wnętrz.


W rzeczywistostości owady nie zawsze budzą sympatię, ale jako deseń  są naprawdę urocze i niegroźne 😄 Do takiej poduchy można się śmiało przytulić.  

motyw owada

owady i kwiaty na tkaninach


Poduszka w wyszywane zielone owady - Tk Maxx
Poszewka z motywem motyla - Ikea (tutaj)


Stół, dzięki kwiatom w wazonie i kwiatom na podkładkach wygląda trochę, jak letnia łąka.  

kwiatowy print


Podkładki Jysk - teraz w promocji (tutaj


A w kuchni jeśli pojawiają się desery , to tylko z letnimi, sezonowymi owocami...

letnie smaki

Pozdrawiam cieplutko
         Ania

23 komentarze:

  1. Te zdjęcia są cudowne! Nawet nie same zdjęcia, ale to co prezentują. Świetny wystrój domu.. choć osobiście w nim nie byłam, to czuję tę niesamowitą atmosferę! Ściskam i czekam na więcej takich postów :-))


    Zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miły wpis. Dom na wsi to było moje wielkie marzenie, udało mi się je spełnić... teraz pielęgnuję i dopieszczam to marzenie :) Twojego bloga odwiedzam z wielką przyjemnością. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Jak jasno i przestronnie masz w domu. Piękne elementy wybrałaś do wystroju wnętrza.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dom nie jest duży, ale wnętrze jest tak rozplanowane, że przestrzeni w nim nie brakuje... staram się, żeby było w nim także przytulnie:) Buziaki

      Usuń
  3. Piękne i pyszne lato u Ciebie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory, tkaniny, lekkość i naturalność. Miło się ogląda Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Lubię naturę i chętnie przemycam jej elementy do wnętrza:) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Super wygląda te poducha. Ja coraz częściej wybieram naturalne dodatki i dekoracja. Ta jest naprawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta poducha od razu wpadła mi w oko. Owadzi zbiór jest rewelacyjny, starannie wyszyty i w moich ulubionych kolorkach. Mnie też ostatnio bardzo podobają się przyrodnicze wzory, latem dają spójność z tym, co na zewnątrz. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Draga Ania,
    Cat de frumos e la tine!
    Confortabil si frumos decorat. O senzatie sporita de racoare prin folosirea luminii si a umbrei, sentiment de
    vara cu insecte dragute, apa rece aromata cu fructe, dulciuri, flori superbe... Eu cred ca nu mai e loc de altceva, fericirea e aici!
    Imbratisari, Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Mia
      Dziękuję za miły komentarz:) To prawda dom na wsi mnie uszczęśliwia... głównie przez bliskość z naturą.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Cudne letnie klimaty w Twoim domu Aniu. Jest tak przytulnie i miło. Bukiety zachwycają i przenoszą ogród do domu :D A Pavlova kusi niesamowicie, mój ukochany deser :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty to moja wnętrzarska miłość... Pavlova to też miłość, z tym, że zakazana :)))) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Ale pięknie urządzone wnętrze! Jestem zachwycona! :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło:)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Piękne lato u Ciebie i nawet owady można polubić:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... takie owady można polubić, można je nawet przytulić, bo w realu to tak niekoniecznie :)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Aniu!
    Ja również, jak ten leni przepych rozgościłam się u Ciebie.
    Mieszkasz pięknie i stylowo, a wnętrze ozdobione kwieciem i gustownymi dodatkami emanuje świeżością. Jeśli jeszcze serwujesz moją ulubioną bezę to już pełnia szczęścia :-))
    Pozdrawiam najserdeczniej.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bezę serwuję głównie latem, bo wersja ze świeżymi owocami smakuje mi najbardziej. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  11. Przepiękne dekoracje, bardzo stylowe wnętrza. Aż miło się patrzy :) Szczególnie oczarowały mnie te letnie owadzie poszewki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie też oczarowały te poszewki, tylko w takim wydaniu toleruję owady w domu, żywe stworzonka są z miejsca wypraszane :))) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  12. Witaj, z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń