13.11.2019

Taras w jesiennej odsłonie

Witajcie
Taras w tym roku wyjątkowo długo był w użyciu. Pogoda sprzyjała chwilom spędzanym na zewnątrz. Dopiero teraz uprzątnęłam wszystkie sezonowe sprzęty,  umilacze i kwiaty.  Puste miejsce zaaranżowałam jeszcze w jesiennym klimacie. 



jesienny stroik

Moje betonowe dynie w końcu doczekały się ogonków. Zrobiłam je z gliny samoutwardzalnej Jovi.

betonowe dynie

betonowe dynie

Szare latarenki to nowy nabytek z Pepco.




Ta moja jesienna dekoracja to chwilówka.  Czas tak szybko leci, że nim się obejrzymy, przyjdzie grudzień i będziemy zakładać lampki na drzewka 😀

Pozdrawiam 
         Ania

8 komentarzy:

  1. Draga Ania,
    Ce frumos ai decorat terasa! Mai este un pic de toamna.
    Diminetile trecute credeam ca e gata toamna dar azi spre seara s-a incalzit din nou.
    Multe salutari, Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mia, w tym roku jesień wyjątkowo ciepła i długa. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Am revazut postarea si imi plac enorm, lemnele stivuite.
    Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczęłam układać, z czasem będzie go więcej :)

      Usuń
  3. Aniu, Twój jesienny taras prezentuje się bardzo przytulnie. Śliczny klimat jesieni, własnoręcznie zrobione dyńki super :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agness, kiedy moje wyrośnięte aukuby wywożę na zimę do garażu robi się pusto na tarasie, musiałam wypełnić czymś lukę... I ja pozdrawiam Cię serdecznie, dobrego weekendu życzę :)

      Usuń
  4. Ja też już posprzątałam taras i cały ogród z różnych dekoracji:)))zostało tylko kilka wrzosów:))Twój jesienny taras bardzo ładnie wygląda:)))betonowe dynie super:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, moje tarasowe kwiaty w zasadzie mogłyby jeszcze stać i zdobić taras, aukuby spokojnie wytrzymują pierwsze, krótkotrwałe i niezbyt silne mrozy, ale wolę robić porządki wokół domu wcześniej, kiedy pogoda jest jeszcze w miarę przyzwoita i nie grabieją ręce :D Pozdrawiam i dobrego weekendu życzę

      Usuń