12.09.2019

Wrześniowe nowinki

Witajcie
Po ostatnich moich postach, nie powinno nikogo dziwić, że z wakacji wróciłam z głową pełną kwiatów 😁  Jednak entuzjazm  ciut "przywiędł" w chwili, kiedy zobaczyłam swój ogród. Pozostawiony sam sobie na trochę, no więcej, niż trochę, bo po Londynie był wyjazd na Suwalszczyznę, a po Suwalszczyźnie jeszcze jeden krótki wypad...mój ogród odrobinę zdziczał... Niby natura przejęła pałeczkę, ale angielskiego ogrodu to to nie przypominało 😂 Wiele wysiłku musiałam włożyć, by rabaty zaczęły cieszyć swoim wyglądem.


głowa doniczka

Po ogródku przyszedł czas na domek. Tutaj zmieniłam wystój z letniego na...jeszcze nie jesienny,  raczej przejściowy.  W dodatkach dominuje kolor zielony przełamany żółcią bukietów.  I choć pojawiają się jesienne akcenty, takie, jak żołędzie, nawłoć i ciepły kocyk - to całość jest raczej w klimacie późnego lata, przynajmniej o taki efekt mi chodziło... Większość bibelotów wykorzystanych w mojej aranżacji to nowe nabytki ;)

betonowe głowa







nawłoć


betonowa osłonka głowa - kupisz ją tutaj i tutaj 
betonowa głowa mniejsza - kupisz ją tutaj 
zielony wazon - kupisz go tutaj
wiklinowy kosz z rączką - kupisz go tutaj
waflowy koc - kupisz go tutaj
świece domki - Pepco


Pozdrawiam serdecznie
         Ania

4 komentarze:

  1. Buna Ania,
    Asa se intampla si la mine cu gradina cand plec de acasa. Si vara aceasta am plecat destul de des. La intoarcere e mult de munca.
    Frumoase decoruri ai presarat prin casa. Multe elemente naturale minunate, atingeri botanice drsagute. Buchetele galbene inveselesc si aduc calmul sfarsitului de vara.
    Te imbratisez, Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w moich dekoracjach staram się wykorzystywać jak najwięcej natury, jest piękna i pasuje do każdego wnętrza. Pozdrawiam Cię serdecznie Mia i życzę udanego weekendu :*

      Usuń
  2. Te świece domki bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobają i dlatego jeszcze ich nie zapalałam :D na razie spełniają funkcję dekoracyjną, choć chyba już niedługo... za chwilę przyjdzie jesień, czas herbatek, kocyków i świec ;) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń