26.08.2022

Co dwie głowy to nie jedna, a co trzynaście to nie dwie

Witajcie
Motyw głowy/twarzy w aranżacji wnętrz  to trend, który utrzymuje się już kilka sezonów i choć ostatnio odrobinę wypierany przez wazony o udziwnionych kształtach - ma się całkiem dobrze i wciąż jest na topie. Swoją pierwszą, betonową głowę - doniczkę kupiłam dawno temu, chyba jeszcze zanim  na dobre rozpoczął się "szał" na ten dekoracyjny motyw. Dostrzegłam ją w witrynie malutkiej kwiaciarni, taką dostojną, monumentalną, wypełnioną masą niesfornych, soczyście zielonych gałązek paproci... Z miejsca się zauroczyłam i oczywiście do domu wracałam już z doniczką.  Później do kompletu dokupiłam w Jysk małą betonową rzeźbę głowy. A całkiem niedawno otrzymałam od koleżanki w prezencie identyczną osłonkę na kwiaty, różniącą się jedynie kolorem.  Tym sposobem stałam się posiadaczką szacownej betonowej trójcy.  Ale to nie wszystkie moje dekoracyjne głowy...  Jest jeszcze ceramiczna doniczka z wytłoczonym licem nabyta w Pepco.  Przytulny, mięciutki szal z motywem twarzy - również z Pepco - kupiły mi go siostry, przy okazji swoich zakupów.  I ostatni, całkiem świeży nabytek z Jotex - oryginalne kieliszki do wina mające oczywiście rysy... Ich forma od razu mnie zaintrygowała, więc, jak tylko znalazły się na okazyjnej wyprzedaży nie wahałam się ani sekundy.  Mają nie tylko unikatową formę, ale też ciekawy lekko szarawy odcień. Są pojemne, więc myślę, że można serwować w nich nie tylko wino, ale też np. mini deserki... 


dekoracyjne głowy

Kiedy zebrałam wszystkie moje głowy w jedno miejsce okazało się, że to całkiem pokaźna gromadka. Dobrze, że nie gadająca, choć w zasadzie gadająca...  swoim pięknem,  na szczęście bezgłośnie😁

gadające głowy

oryginalne kieliszki do wina

Pozdrawiam cieplutko❤️
        Ania

24 komentarze:

  1. Betonowe donice bardzo mi się podobają, ja niestety nie mam miejsca na takie dekoracje dlatego podziwiam u innych. Kieliszki the best :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolekcja:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba motyw głów, twarzy. We wszystkim, w sztuce użytkowej. Kiedyś sobie sprawię takie donice <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Donice głowy są super, można robić im różnorakie "fryzurki";D

      Usuń
  4. Powtarzający się motyw to zmyślny kierunek. Ja już dawno mam ochotę na ptaszki ale mi się nie udaje znaleźć takie które są w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, byleby z nim nie przesadzić:) W odpowiedniej ilości fajnie spina wnętrza. Ptaki to super motyw, zresztą, jak wszystkie akcenty związane z naturą.

      Usuń
  5. Zacne głowy u Ciebie Aniu zamieszkały. Doniczki widziałam, ale kieliszki widzę pierwszy raz. Super kolekcja. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Kieliszki to nowy nabytek, szkło użytkowe niestety się tłucze, więc musiałam uzupełnić ubytki:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. Pięknie wyglądają te doniczki z roślinką w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta i kieliszki są naprawdę piękne i oryginalne. Doniczki troszkę mnie przerażają.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, doniczki są dość monumentalne, ale można je trochę "rozweselić" odpowiednim wsadem. Piwonie, bez albo kolorowe dalie powodują, że stają się mniej przerażające:))) Buziaki:)

      Usuń
  8. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie się prezentują! Muszę sobie kupić podobną donicę. Póki co ten motyw mam jedynie na bluzce, którą zresztą bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawy motyw i przyciąga oko. Bluzka na pewno fajnie się prezentuje:)

      Usuń
  10. Super donice! Muszę sobie takie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wszystko dr Cuica! Po tym, jak skontaktowałam się z tobą, aby pomóc mi przestać rozwodzić się z mężem, mój mąż przestał wypełniać papiery rozwodowe i teraz jest znacznie lepiej. Jak powiedziałaś, cały proces rozwodowy został odwołany, zła kobieta, która sprawiała problemy w moim małżeństwie, odeszła od męża i teraz jesteśmy razem bardzo szczęśliwi. Dzielę się tym doświadczeniem życiowym ze wszystkimi, którzy stoją przed podobnymi wyzwaniami w swoim związku, małżeństwie lub jakimkolwiek innym problemie. , możesz skontaktować się z Dr Cuicą na WhatsApp +1(815)564-3618
    Jest biegła w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    *piękne zaklęcie
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    +1(815)564-3618

    OdpowiedzUsuń