11.03.2021

Kuchenne nowości

 Witajcie
Dziś zapraszam do mojej kuchni na małą prezentację paru nowych dodatków.  
Pusty kawałek ściany nad kuchennym oknem chciałam zagospodarować już dawno. Pomysłów miałam wiele, ale część zaraz po przemyśleniu odrzucałam. Najpierw chciałam zrobić tam mini galerię z rycinami ziół.  Ale to ściana nad zlewem - narażona  na opary gorącej wody itp. Więc obrazki za szybką wydały mi się mało praktyczne.  Później myślałam o półce lub relingu na ceramikę. Z tego pomysłu też szybko zrezygnowałam, wolę jednak,  gdy kubki nawet te najbardziej ozdobne stoją w witrynie za szybą...  Myślałam jeszcze o listwie magnetycznej, farbie tablicowej...  w końcu stanęło na szyldzie z napisem.  Ostatnio zmobilizowałam się do działania - przeszukałam internet i znalazłam ten prosty w formie szyld /Gaya.design/  Uważam, że fajnie wkomponował się w całość kuchennej zabudowy, a ściana wreszcie nie zieje pustką.


 Drugą nową rzeczą w mojej kuchni jest jutowy chodnik /H&M Home/  Chciałam trochę ocieplić  szary, monotonny gres, oczywiście wizualnie, bo sama podłoga jest podgrzewana 😀  Chodnik choć jutowy okazał się dość przyjemny w dotyku, można po nim swobodnie chodzić na bosaka. Jest bardzo starannie wykonany w ciepłym, naturalnym kolorze, wniósł dużo przytulności do wnętrza.


Szyld na ścianę

Jutowy chodnik

Inne kuchenne nowości to drobne detale użytkowo - ozdobne. Różowy,  ceramiczny pojemnik /Tk Maxx/ koszyczek z drewnianych listewek /AliExpress/ i obrazek zrobiony z plakatu na puszyste naleśniki /plakat to prezent z lutowego numeru Weranda Country/  Powoli wprowadzam kolory do swoich wnętrz... bo kolory to najlepszy sposób, by obudzić siebie i dom z zimowego snu.

Dodatki w kuchni


Pozdrawiam cieplutko
         Ania

22 komentarze:

  1. Podobają mi się Twoje zmiany, chociaz pomysł z rycinami ziół też mi sie podoba, ale faktycznie nie wiadomo jak para wpłynęła by na te obrazki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryciny - to nic straconego, mam jeszcze parę ścian do zagospodarowania:))) Na szybie bardzo widoczne są zacieki, plamki, zachlapania zwłaszcza, gdy słonko ją oświetli. To okno przy zlewie czyszczę dość często właśnie z tego powodu, dobrze, że jest małe powierzchniowo:D Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Pomysł z szyldem jest moim zdaniem idealny. Dywanik i naturalne dodatki to coś co też bardzo lubię. Co ciekawe, wczoraj oglądałam jutowe dywany na stronie Ikei. Może kiedyś zagości i u mnie w salonie. Te dywany wprowadzają taki powiew świeżości. Ależ piękna ta Twoja kuchnia, dopracowana w najmniejszym szczególe:) Pozdrawiam cieplutko:) Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicja za miłe słowa:) Takie naturalne detale bardzo ocieplają wnętrze, wnoszą spokój i harmonię. Też uwielbiam:))) Ikea w ofercie ma bardzo fajne dywany, odwiedziłam stronkę i aż zatęskniłam za wizytą w realu... Oj nie byłam tam chyba od wakacji.
      Ściskam serdecznie:)

      Usuń
  3. Draga Ania,
    Imi place rezultatul = bucatarie frumoasa ! Decorul cu cifre sau litere este pe gustul meu.
    Covorul natural, de asemenea imbunatateste aspectul. Accesorii utile in culori dragute, de primavara.
    Imbratisari,
    Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Mia
      Dziękuję, bardzo mi miło:) Próbuję trochę ożywić wnętrze domu, bo za oknem ciągle szaro, wiosna gdzieś się ukryła:))) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Aniu, masz piękną kuchnię, jakie nietypowe okno, ten napis świetnie wypełnił pustkę nad nim. Dywanik to świetny pomysł na ocieplenie podłogi.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Celu:) Lubię gotować, więc staram się, by ta moja kuchenna przestrzeń była nie tylko funkcjonalna, ale też przytulna:) Ściskam serdecznie:)

      Usuń
  5. Piękną masz kuchnię a nowości jeszcze bardziej ja upiększyły:)))napis jest fantastyczny:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu:) Kuchnia to moje centrum dowodzenia, więc staram się je upiększać:))) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. A mi się najbardziej podoba wałek z nutkami :) Świetny element w kuchni.
    Pozdrawiam serdecznie Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorki na wałku to fajny patent. Takie detale tworzą klimat. A swoją drogą ciekawe, jaka melodia jest na tym wałku? Mam nadzieję, że to coś pozytywnego, w końcu wciskam ją w swoje ciastka:)))
      Pozdrawiam Kasiu:)

      Usuń
  7. UIIIII KÜCHENIDEEN schaue ich mir gerade zur ZEIT sehr gerne an,,,
    wir planen gerade eine;;;FREU;;;;FREU

    tolle IDEEN dabei,,,

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danke :) Ich mag naturfreundlichen Stil
      Viele Grüße und einen schönen Sonntag :)

      Usuń
  8. Napis świetnie się wkomponował w całość:-) Dywaniki w kuchni mi się podobają, ale dla mnie nie spełniają swojej roli bo zbyt szybko się brudzą. Jak się coś rozleje...u mnie to częste to niestety zostają plamy. Przerabiałam to i zrezygnowałam z tego pomysłu. A z innej beczki: próbowałaś już robić te naleśniki? ja jeszcze nie, ale planuję wypróbować ten przepis:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, gdybym tylko i wyłącznie skupiała się na praktycznym aspekcie aranżacji odebrałabym sobie swobodę i całą radość z jej tworzenia:) Wiem, wiem podłoga przy ciągu roboczym to newralgiczne miejsce w kuchni, dlatego zdecydowałam się na chodnik z juty - jest obustronny... mam nadzieję, że ta cecha przedłuży jego bytność w pomieszczeniu:) A jak trochę straci na wyglądzie przeniosę go na taras, może będzie inspiracją, by stworzyć tam kącik w stylu boho. Naleśników z plakatu nie robiłam, obrazek stoi bardziej w charakterze ozdoby niż ściągi... pół szklanki cukru pudru - to chyba nie dla mnie:))) Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrego tygodnia:)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Detale potrafią naprawdę mocno odmienić wnętrze. Masz taką uroczą kuchnię! Wszystko razem bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Lubię takie drobiazgi, niekoniecznie użytkowe, to one tworzą klimat wnętrza:) Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Wszystko pięknie się prezentuje. Kuchnia to najważniejsze moim zdaniem miejsce w domu. Tam się tyle zawsze dzieje, a wspólne gotowanie może przynosić wiele radości. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówi się, że kuchnia to serce domu i dużo w tym prawdy, to przestrzeń, która potrafi zatętnić życiem:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  12. We invite you to pray with us this very special rosary. The Rosary of the Miraculous Medal of Nossa Senhora das Graças.

    OdpowiedzUsuń