14.02.2021

Walentynkowy tort

 "Nie skarż się na dwoistość uczuć.
   Najgorzej, gdy nie ma ich wcale."

Witajcie
Cytat rozpoczynający posta pochodzi z książki Sylwii Chwedorczuk "Kowalska. Ta od Dąbrowskiej" Polecam tę opowieść, to wspaniale napisana i udokumentowana historia pięknej, a zarazem trudnej  miłości pomiędzy pisarkami... 

Do tęczowego tortu przymierzałam się już od jakiegoś czasu, walentynki wydały mi się okazją idealną... To mój ukłon w stronę wszystkich kochających, miłość ma tak wiele barw. Kochajmy zatem i pozwólmy kochać innym🌈 

tęczowy tort


Tęczowy tort tylko wygląda na skomplikowany wyrób cukierniczy, tak naprawdę jest bardzo prosty w przygotowaniu. Przepis znajdziecie tutaj W oryginale ciasto ma intensywniejsze kolory, dzięki syntetycznym barwnikom. Ja  biszkopty kolorowałam barwnikami naturalnymi, stąd ich delikatne, pastelowe odcienie. Polecam ten tort, jest wilgotny i smaczny, ale przede wszystkim robi niesamowite, wizualne wrażenie... 

Walentynki 2021


Wspaniałych Walentynek❤️❤️❤️
            Ania

24 komentarze:

  1. Walentynki to idealny pretekst by taki piękny torcik zrobić. Zapewne smakował równie dobrze jak wyglądał:-)
    Pozdrawiam serdecznie i dużo miłości życzę na każdy dzień roku:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry był, cale szczęście, że miałam się z kim dzielić:))) Pozdrawiam, a życzenia odwzajemniam:)

      Usuń
  2. Tort wygląda wspaniale i bardzo apetycznie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Draga Ania,
    Ne bucura orice fel de motiv pentru a face ceva delicios sau de a pune in aplicare ideea de decor! E tot o iubire si asta, nu ?! Daca ai in jurul tau o familie draga, prieteni adevarati, ti-e usor cu toate celelalte...
    Foarte inspirat tortul tau, culori si arome pentru toti cei dragi!
    Multe salutari,
    Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Mia
      To szczęście mieć kochanych ludzi wokół i celebrować z nimi piękne chwile:) Czasem wystarczy drobny gest, by pokazać, jak wiele dla nas znaczą:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. W pierwszej chwili pomyślałam, że to nie dla mnie przepis, zbyt czasochłonny. Okazuje się jednak, że robi się wyjątkowo szybko, a efekt jest niesamowity. Myślę, że kiedyś wypróbuję, na pewno będzie zaskoczeniem dla gości. Miłego świętowania ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pierwotnie wydał mi się skomplikowany, później okazało się, że największym problemem było kupno jednorazowych form do biszkoptów... zjeździłam pół dzielnicy w ich poszukiwaniu:))) Samo wykonanie nie jest trudne, polecam:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Dobrze, że użyłaś naturalnych barwników, według mnie takie pastele wyglądają o niebo piękniej, cudny ten torcik okraszony cennym słowem. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się unikać chemii gdzie tylko się da. Ja też myślę, że takie cukierkowe kolorki wyglądają bardziej apetycznie:))) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. Guten Morgen liebe Ania,
    der Kuchen sieht sehr gut aus. Fröhlich! Passend für den Valentinstag.
    Danke für deinen lieben Besuch und liebste Grüße
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liebe Elisabeth
      Danke für den netten Kommentar. Ein bisschen Süße am Valentinstag funktioniert immer :)
      Besten Wünsche:)

      Usuń
  7. ojej ale wygląda to pysznie:) i kawka do tego^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawka i tort to zawsze dobry duet;)))
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  8. Uwielbiam słodycze. Za tortami nie przepadam - jedynie jeśli jest okazja spróbuję, rzadko zjadam cały kawałek jaki mi przypadnie. Ten tort jednak tak pięknie wygląda, że cały już zjadłam oczami! A pastelowe kolory wcale nie wyglądają gorzej niż żywe syntetyczne. Twój tort prezentuje się naprawdę cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie też te pastele wydają się ładniejsze od syntetycznych. Słodycze jem raczej rzadko, a torty tylko okazyjnie... Natomiast bardzo lubię piec słodkości różnego rodzaju:))) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. The cake, when you see it at first glance, gives you joy, let alone the taste
    They appear crisp and melt in the mouth and this is one of the ingredients for successful cake making .
    Loud applause 👏👏👏👏 well done

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu tort wyszedł Ci wspaniale. Ja takich dużych nie robię (teraz w ogóle nie robię), ale moja mama kiedyś taki zrobiła i był faktycznie bardzo mokry i przyjemny w smaku.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) Ja ostatnio piekę chyba za dużo, muszę trochę przystopować:))) Ściskam serdecznie:)

      Usuń
  11. Oprócz tego, że pięknie wygląda na pewno smakuje wybornie, oj, lubię takie łakocie. Kolory pastelowe, a nawet teczowe to dodatkowa wartość, niech każdy kocha tak jak lubi i kogo chce.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj smakował, smakował:)))) Dlatego teraz na jakiś czas założyłam sobie szlaban na łakocie... teraz niech miłość osładza czas ha ha... Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń