28.06.2020

Coquet - cudowne ozdoby do butów


Witajcie kochani
Kiedy nabyty przeze mnie produkt przychodzi zapakowany w formie prezentu to zwykle znaczy, że zakup jest udany.  Tak było i tym razem - w środku znalazłam cudeńka uszyte wprawną ręką.  Uwielbiam ludzi, którzy ze swojej pasji uczynili pracę, wtedy wiem, że lubią to co robią, a to gwarancja wysokiej jakości produktu i dobrej  jego energii.


Od jakiegoś czasu usiłuję redukować swój ślad węglowy.  To nie łatwe zadanie i często równoznaczne  z wyrzeczeniem się wielu przyjemności i przyzwyczajeń...  Zakupy to niewątpliwie przyjemność, ale już bezmyślny i nadmierny konsumpcjonizm to katastrofa dla planety.  Dlatego  staram się kupować odpowiedzialnie i z głową, choć jest taki produkt przy którym moja głowa i rozsądek przestają istnieć... To buty... buty uwielbiam i ciężko mi siebie odwieść od ich zakupu.  Ale  dzięki tym uroczym klipsom odkryłam świetny sposób na "nowe" stare buty!!!


Wybrałam klipsy w pepitkę i kratkę  burberry, te klasyczne modele będą pasowały do wielu par butów. Wybór wcale nie był łatwy, bo asortyment sklepu bogaty i bardzo oryginalny. Ozdoby wykonywane są ręcznie z wielką precyzją i starannością,  szczerze je polecam.  Firma nazywa się coquet,  łatwo zapamiętać... można  skojarzyć  z kokardką albo...  kokieterią.  Tak, tak - ich klipsy przyciągają spojrzenia. 
.
biżuteria do butów


kratka burberry

klipsy do butów

Nawet mój kot nie mógł oderwać oczu od tych piękności 😍 

klipsy do butów

Pozdrawiam serdecznie
         Ania

14 komentarzy:

  1. Ale super pomysł! Zaraz poszukam czegoś do swoich baletek :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia:) mają fajne dodatki, na pewno coś znajdziesz. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Super pomysł na odnowienie butów:))piękne ozdoby:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malutka rzecz, a totalnie zmienia wygląd buta. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Biało-czarna kokarda w kratę bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pepitka to klasyka, a ta nigdy nie wychodzi z mody. Ta na kokardce jest fajnie przełamana kolorem fuksji. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Rewelacja!!! Biegnę szukać czegoś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak otworzyłam pudełko z klipsami dokładnie tak samo powiedziałam - rewelacja! Owocnych poszukiwań życzę, pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Draga Ania,
    Ceva foarte interesant! Dintr-o pereche de pantofi banali sau de care te-ai saturat, poti face o fericire, personalizandu-i dupa bunl plac.
    Un start bun in noua saptamana,
    Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te klipsy odmienią wiele moich butów. To taki sposób na nowe buty bez konieczności ich kupowania :))) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Masz rację, produkujemy śmieci w nadmiarze. Zakupy są przyjemnością ale często kupujemy rzeczy, które praktycznie nie są nam do niczego potrzebne. Wspinały pomysł z tymi butami w nowej odsłonie!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i komentarz:) To prawda, ludzie kupują dużo rzeczy najczęściej fatalnej jakości, a powinniśmy raczej wspierać rodzime, lokalne rzemiosło, bo to z korzyścią dla nas wszystkich. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Wspaniałe! Każdy może swoje nudne buty zmienić w coś tak niesamowitego. Ja do nudnych butów zazwyczaj zakładam zabawne, kolorowe skarpety. Też wygląda to zawsze bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe skarpety to świetny dodatek i mogą "zrobić" całą stylizację:) Pozdrawiam:)

      Usuń