29.05.2020

Zuza

Witajcie
Jeśli chodzi o ciuchy, to ostatnio jestem mało elegancka 😆 Dresik zamieniam na roboczy strój i tak w kółko.  Podczas izolacji przebywam głównie  na wsi,  a tu,  wiadomo stawiam na luz. Dobrze, że po drodze był Dzień Matki, inaczej zapomniałabym, jak się nosi sukienki 😬  Takie święto to okazja do celebracji, ale także okazja, by zrobić sobie drobną przyjemność.


Ja na tę okoliczność sprezentowałam sobie zwiewną kieckę. Zresztą w tym roku szykuje mi się parę rodzinnych uroczystości i mam nadzieję na ich świętowanie, choćby nawet w lekko okrojonym gronie.  Zuza - tak nazywa się sukienka - jest starannie uszyta, dobrze się układa i co dla mnie ważne ma podszewkę. Lekkość i szyfonowe rękawy powodują, że jest idealna na lato.  Ale w komplecie z grubym swetrem i kryjącymi rajtkami sprawdzi się też w chłodne dni.



sukienka Zuza - Tatuum  (tutaj
kamizelka - Massimo Dutti
torebka - Ochnik
botki - Buty Oleksy



sukienki tatuum


Pozdrawiam cieplutko
         Ania

10 komentarzy:

  1. Draga Ania,
    Foarte draguta este rochia! Intreaga tinuta iti vine bine.
    Iti doresc multe ocazii placute... in aceasta rochie!
    Imbratisari, Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Mia
      Serdecznie dziękuję za miłe słowa:)
      Ściskam

      Usuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie! :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka piękna :))a Ty ślicznie w niej wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka super się prezentuje :D Bardzo ładne zdjęcia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Doris, sesja nie była łatwa, porywisty wiatr podnosił sukienkę i targał mi włosy na wszystkie strony :))) Ale zabawa przy tym wyborna:D Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Piękna Ty:-)) Sukienka leży jak na Ciebie szyta:-))
    Lubię bardzo ubrania Tatuum:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko:) Ja też lubię ich ubrania, między innymi za dobrą rozmiarówkę na normalne kobiety z krwi i kości, a nie super modelki:D Pozdrawiam!

      Usuń