9.05.2020

Sypialniany relaks

Witajcie
Miewacie czasem takie dni, kiedy poranek niepostrzeżenie przechodzi w południe i zastaje Was jeszcze w piżamie?  Ja miewam, choć o tej porze roku to rzadkość. Wiosną jest dużo pracy w ogrodzie i niewiele dni mogę w całości przeznaczyć na leniuchowanie.  Chyba, że pojawi się czas idealny... taki, jak ostatnia środa. Słonko schowało się pod grubą kołderką chmur, pomyślałam -  czemu zatem nie wziąć z niego przykładu i nie zostać pod swoją?  Tym bardziej, że pierwszy etap prac (plewienie, przycinanie, sianie i sadzenie) miałam już za sobą.  Tak więc środę przeznaczyłam w całości na relaks.


Bardzo lubię moją sypialnię i lubię spędzać w niej czas także w ciągu dnia.  Pomieszczenie jest  jasne (zdjęcia tego nie oddają, gdyż środa była bardzo pochmurna) przestronne  z  dużym, wygodnym łożem.  Nad łóżkiem mam okno, którego w zasadzie nie zasłaniam. Dzięki temu, w pogodne dni budzi mnie błękit nieba, a wieczorami gwiazdy kołyszą do snu...


Uwielbiam wszystkie sypialniane akcesoria i detale.  Pościel, narzuty, koce, poduchy, jaśki i inne drobiazgi tworzące klimat wnętrza.  Jeśli chodzi o kolorystykę, wybieram raczej stonowane, wyciszające barwy, takie wydają mi się najlepsze do stworzenia oazy spokoju...

pościel soho

nakrycie łóżka

Warto fundować sobie od czasu do czasu takie luzackie dni. Nieśpieszne, bez planu, bez rozmyślań nad losem swoim i świata... ale za to z małymi przyjemnościami, z odpoczynkiem i całym tym słodkim nieróbstwem.

śniadanie do łóżka



Po takim błogim dniu w sypialnianych pieleszach, w pełni wypoczęta mogę śmiało przejść do realizacji drugiego etapu przydomowych prac, czyli okna, moskitiery i nasady kwiatów do skrzynek.  Do umycia mam, bagatela... szesnaście okien, w tym pięć dużych balkonowych. Ale co tam, dam radę 😆

Pozdrawiam serdecznie
         Ania

17 komentarzy:

  1. Przepięknie u Ciebie Aniu, a jak kusisz goframi... (wieki ich nie jadłam). Śliczne poduszki z monogramami. Czasem jest potrzebny taki czas dla siebie. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magda :) kuszę, kuszę... ale zdrowymi, moje gofry są z orkiszu, bez cukru, polane syropem klonowym i posypane płatkami stokrotek :) czasem trzeba siebie porozpieszczać... Ściskam :)

      Usuń
  2. Kiedyś też robiłam sobie takie dni, powolne, bez pośpiechu, bez nerwowego wykonywanie czynności domowych. Teraz o to trudniej, bo mój synek to istne sreberko, ale za to spacerować i biegać po ogródku może cały czas :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kochana, doskonale pamiętam ten czas... mój synek to też było żywe sreberko, potrafił nieźle umęczyć człowieka i choć fizycznie trudny, jakże to piękny etap macierzyństwa, czerp z niego całymi garściami, dzieci tak szybko dorastają... Pozdrawiam cieplutko Ciebie i synka :)

      Usuń
  3. Piękną masz sypialnię:))Ja jednak muszę wstać, nakarmić psy i kurki:)))a potem to już mi sie nie che kłaść i tak nici z leniuchowania:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu :) Tak to jest z naszymi zwierzakami, narzucają nam pewien rytm dnia... ale i tak kochamy je bardzo bardzo:) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. Draga Ania,
    Un adevarat rasfat! E foarte necesar pentru fiecare din noi, din cand in cand!
    Dormitorul tau este frumos, pat confortabil, perne moi, culori dragute, corpuri de iluminat foarte frumoase, fereastra spre cer...
    Si flori si delicii... cred ca e incununarea!
    O duminica placuta,
    Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mia
      To prawda, taki relaks jest od czasu do czasu potrzebny każdemu z nas. Okno do nieba, to oprócz łóżka mój ulubiony element sypialni :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Uwielbiam takie niespieszne dni:-) Normalnie nie mogę sobie na nie pozwolić w ciągu roku, ale plus kwarantanny jest taki, że jednak jest nieco więcej czasu na wylegiwanie się w łóżku bo nie trzeba do pracy dojechać:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam takie dni, choć musiałam się ich nauczyć. Kiedyś wypoczywałam aktywnie, każda chwila bezczynności powodowała u mnie wyrzuty sumienia. Za ten stan rzeczy winię po części mój temperament, ale to głównie wychowanie z domu... na zasadzie zawsze jest coś do zrobienia, a jeśli nie, to można wymyślić sobie coś do zrobienia. Dopiero joga nauczyła mnie odpuszczać i fundować sobie czas wypełniony tylko samą obecnością... Dla mnie to najlepszy reset głowy:) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Subtelnie i pięknie u Ciebie :) Ja się właśnie rozglądam po internecie za lnianą pościelą, ale to bardziej window shoping :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Patrycja za miłe słowa :) Moja pościel jest z celowo postarzanej, spranej bawełny. Wygląda jak len, a kosztuje o wiele mniej i jest przyjemniejsza w dotyku :) Bardzo lubię tę markę, ciekawych wzorów szukam w Tk Maxx, oczywiście w czasach wolnych od pandemii. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  7. ojjeny mi się ostatnio tak cuownie śpi, że cięzko jest wstać z łóżka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Sen to najlepszy kosmetyk, nie ma go co sobie żałować :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  8. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń