1.12.2019

Adwentowe wieńce

Witajcie kochani
Dziś mało tekstu, więcej zdjęć. To był intensywny weekend, w całości poświęcony porządkowaniu, dekorowaniu i tworzeniu.  Oprócz adwentowych wieńców,  wykonałam także kilka choineczek z jagodziny.  Do wnętrz wprowadziłam  trochę szarości,   futerkowych tkanin,  zimowych akcentów i światła w postaci lampionów.  Powoli buduję przedświąteczny nastrój 🌲


choinka z jagodziny

choineczki jysk

świąteczny stroik



wieniec adwentowy



stroik adwentowy


Pozdrawiam
         Ania

10 komentarzy:

  1. Ania draga,
    Cat de dragute sunt decoratiunele tale!Ce lumina ai surprins!!
    Imi place enorm decorul de pe masutele rotunde.
    Cand am vazut poza 3, mi-am inchipuit ca este la fereastra unui palat. Ce efect pot avea felinarele cu luminite!!
    Calde imbratisari, Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mia, bardzo mi miło. Lubię ten przedświąteczny czas, dekorowanie, pieczenie, planowanie... Myślę, że w budowaniu nastroju światło jest bardzo ważne :) Ściskam serdecznie i dobrego tygodnia życzę.

      Usuń
  2. Piękne fotografie.
    Widzę, że u Ciebie już pachnie świętami. Ten czas przygotowań jest wyjątkowy. Dom powoli zapełnia się świątecznymi akcentami.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kinga :) To prawda, w tym roku wcześniej wystartowałam... w ostatni weekend miałam duży przypływ energii, żal było nie wykorzystać tego stanu :D Ściskam serdecznie :)

      Usuń
  3. Pięknie u Ciebie i bardzo nastrojowo:))ja bardzo powoli zaczynam tworzyć nastrój:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, w tym roku spędzam święta poza domem, dlatego dekorowanie zaczęłam wcześniej, by móc jak najdłużej cieszyć się blaskiem i klimatem tego wyjątkowego czasu. Ściskam serdecznie :)

      Usuń
  4. Cudowne:-)) Najlepsze jest to, że ile osób tyle nowych pomysłów:-)) Bardzo mi się podobają wszystkie Twoje opcje:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ile osób tyle koncepcji, zamysłów projektów i efektów końcowych, lubię podglądać i podziwiać, choć u mnie przed świętami z wolnym czasem krucho :D Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Piękne :) nigdy nie robiłam adwentowych wieńców. W tym roku jedynie chcę zrobić wianek na drzwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, uwielbiam dekoracyjne wianki na drzwiach. Też będę robić, choć w tym roku nie szaleję za bardzo ze stroikami, bo święta spędzam poza domem. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń