18.12.2014

Świąteczne dekorowanie :-)

Witam kochani!
Świąteczne stylizacje, przepisy, dekoracje, prezenty - to teraz temat numer jeden na blogach. U mnie nie inaczej ;-) Coraz bliżej Święta, niestety nic nie wskazuje, że będą białe. Muszę jednak przyznać, że wiosenna pogoda była mi ostatnio na rękę, gdyż dekorowanie zaczęłam z zewnątrz domu. Razem z rodzinką ubrałam choinkę, odkryłam przy okazji, że sporo urosła (wyrosła ze swoich 250 światełek). Na drzwi wejściowe zawiesiłam wianek z szyszek, który zrobiłam samodzielnie :-) Wśród tegorocznych ozdób niepodzielnie królują u mnie...szyszki. Dzięki bliskiemu sąsiedztwu lasu mam ich pod dostatkiem. Innych skarbów natury też, np.gałązek, z których zrobiłam świąteczną gwiazdę. Podczas wielkiego strojenia nie zapominajmy udekorować naszych twarzy uśmiechem i serc dobrocią.
Pozdrawiam.







gwiazda wygląda fajnie wewnątrz domu, jak i na zewnątrz...




2 komentarze: