27.10.2023

Złota jesień


 Witajcie🍁🍁🍁
Jesień w górach potrafi zachwycić swoim naturalnym pięknem. Góry o tej porze roku mają swój niepowtarzalny klimat.  Barwne plamy roślinności rozmieszczone na zboczach  tworzą niezwykle urzekające  pejzaże.... pozostawiając w nas, obserwatorach niezatarte wrażenia...

Ostatni weekend miałam przyjemność spędzić w najdłuższej polskiej wsi, czyli Zawoi. Pogoda dopisała, a październikowe słoneczko zachęcało do pieszych wędrówek...  Zabieram Was zatem dzisiaj na wirtualną wycieczkę po malowniczym Beskidzie Żywieckim,  czarnym szlakiem udamy się w kierunku Kolistego Gronia. 

za


Piękna ta nasza "złota polska jesień" prawda? /w kontekście wyborów także✌️/
Pozdrawiam cieplutko
          Ania

15 komentarzy:

  1. Piękna, piękna jesień. Uwielbiam te barwy, zmiany, poranną mgłę i roślinność, która przygotowuje się do zimy i odpoczynku. Wspaniała wycieczka Aniu. Buźka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień w górach jest prześliczna. Góry mam blisko, ale rzadko w nich bywam... zdecydowanie za rzadko. Teraz byłam na urodzinach serdecznej koleżanki, a spacer szlakiem był tylko uroczym dodatkiem do imprezy urodzinowej... Buziaczki:)

      Usuń
  2. Aniu, naprawdę pokazałaś nam przepiękną jesień, taką prawdziwą ,polską, kolorową. Miło się ogląda takie zdjęcia.
    Radości z wyników wyborów nie odbierze mi nawet pad, przez którego będziemy długo jeszcze czekać na zmiany.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się nią zachwyciłam... dlatego dzielę się jej pięknem na blogu:) Pad z pewnością będzie bruździł, ale myślę, że damy radę... najważniejszy krok zrobiony - wygrane wybory! Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Ładne jesienne zdjęcia. Lubię takie strumyki leśne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są niesamowicie czyściutkie... krystaliczne i pięknie szumią:)

      Usuń
  4. Przyznaję, że nie przepadam za jesienią... Działa na mnie dosyć depresyjnie, zbyt nostalgicznie. Kolory liści na drzewach i pod moimi stopami budzą jednak mój zachwyt i sprawiają, że uśmiecham się do Pani Jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda pora roku ma coś, co nas zachwyca... Lubię jesień, choć nie zawsze tak było:)

      Usuń
  5. Jesień często kojarzy się ze smutkiem a jak lubię jesień ...Piękną wyprawę miałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem jesieniarą... lubię tę porę roku:)

      Usuń
  6. Very nice photos!!Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week-end!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beautiful autumn produces beautiful photos:) Have a good day!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Polecam... przy ładnej pogodzie taki wypad to wręcz terapia dla duszy i ciała zresztą też:)

      Usuń
  8. Góry wyglądają najpiękniej chyba właśnie jesienią.

    OdpowiedzUsuń