24.09.2022

Powitanie jesieni馃崄馃崄馃崄

Witajcie
Lato, jak zwykle min臋艂o b艂yskawicznie... Nie wiem, jaki mechanizm kieruje czasem letnim, ale u nas wygl膮da to mniej wi臋cej tak. Najpierw my艣limy, t臋sknimy, czekamy, wzdychamy, niecierpliwimy si臋, wygl膮damy, w ko艅cu z rado艣ci膮 witamy lato, a potem "strzela bicz" i ju偶 jest jesie艅馃槀
 
 呕al 偶egna膰 si臋 z latem, cho膰 przyznam, 偶e w tym roku jestem wyj膮tkowo spe艂niona wakacyjnie. To by艂 wspania艂y czas, by艂o morze, by艂a moja kochana Suwalszczyzna,  du偶o jogi, w tym joga na barce, mn贸stwo spotka艅 z lud藕mi, zaprasza艂am i by艂am zapraszana,  wiele wydarze艅 kulturalnych, mi臋dzy innymi d艂ugo wyczekiwany przeze mnie koncert Andrei Bocellego. Oj dzia艂o si臋, dzia艂o... odrobi艂am z nawi膮zk膮 to, co zabra艂 czas samoizolacji. 

Jesie艅... w moim ogrodzie zadomowi艂a si臋 ju偶 na dobre. Ma艂e Baby boo pi臋knie obrodzi艂y i pewnie  niebawem wyst膮pi膮 na moim blogu, jako dekoracje. Ale w domu jest jeszcze ma艂o jesiennie, opr贸cz k膮cika wypoczynkowego ubranego w ciep艂e barwy przewa偶a raczej wystr贸j letni. Zmiana dekoracji jeszcze przede mn膮, a p贸ki co w ramach jesiennego nastrajania si臋 -  zapraszam Was na m贸j pierwszy kola偶 produktowy. 

Jesienne tekstylia

W zesz艂ym tygodniu dopad艂a mnie ma艂a niedyspozycja, kt贸ra niestety uziemi艂a mnie w domu. 呕eby jednak sp臋dzi膰 ten czas jako艣 produktywnie, postanowi艂am "pobawi膰 si臋" Canv膮. Canva to prosty program graficzny, kt贸ry pozwala tworzy膰 projekty nawet dla takiego laika, jak ja! Rozejrza艂am si臋 wi臋c po sklepach internetowych,  znalaz艂am kilka, moim zdaniem 艣wietnych, idealnych na jesienny czas produkt贸w i stworzy艂am z nich kola偶.  Mo偶e kogo艣 zainspiruj臋...

Jesienne produkty
  1. S艂贸j dynia tutaj
  2. Mas艂o do cia艂a AA tutaj
  3. Kubek z przepisem na zup臋 dyniow膮 tutaj
  4. Ceramiczna dynia tutaj
  5. Wazon (p臋katy jak dynia) tutaj
  6. Ceramiczna dynia tutaj
  7. 艢wieca zapachowa tutaj
  8. Koc tutaj
  9. 艢wieczka typu tealight tutaj       
Pozdrawiam cieplutko
         Ania

6 komentarzy:

  1. Te male艅kie dynie s膮 po prostu przeurocze. Uwielbiam je ogl膮da膰. Pi臋kne rzeczy wybra艂a艣 w sklepach, ja w tym roku staram si臋 nic nie dokupowa膰 z ozd贸b, bo musz臋 meble kupi膰 do dw贸ch pokoi i nie wiem ile p贸艂ek b臋d臋 mia艂a na r贸偶ne moje ozd贸bki i ramki i oczywi艣cie ksi膮偶ki, bo teraz kisz膮 si臋 w szafkach. Hehe, a i syn marudzi o now膮 szaf臋, wi臋c chyba b臋d臋 mia艂a pe艂ne r臋ce roboty :)
    Pozdrawiam Ci臋 Aniu.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Eh... gdyby cz艂owiek chcia艂 mie膰 wszystko to, co wpadnie mu w oko... musia艂by mie膰 dom z gumy i maszynk臋 do robienia pieni臋dzy:))) Ja te偶 ograniczam zakupy i staram si臋 praktycznie do nich podchodzi膰. Powodzenia przy wyborze mebli. Buziaczki:)))

      Usu艅
    2. Meble wybra艂am, teraz musz臋 czeka膰 - co jako osoba ma艂o cierpliwa przychodzi mi z trudem. B臋d膮 du偶e rozsuwane bia艂e szafy, u c贸ry z lustrem, u nas bez.

      Usu艅
    3. Czas szybko mija, nim si臋 obejrzysz meble przyjd膮, najwa偶niejsze, 偶e dokona艂a艣 wyboru, co czasem proste nie jest i potrafi si臋 przed艂u偶y膰:)))

      Usu艅
  2. Bardzo ciekawe propozycje znalaz艂a艣, kubek z przepisem na zup臋 dyniow膮 to bardzo po偶yteczny towar, cho膰 innym tez nie spos贸b odm贸wi膰 uroku.
    Mi艂ego tygodnia 偶ycz臋.:))

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo spodoba艂y si臋 ceramiczne dynie z Boles艂awca. Maj膮 niesamowity wyb贸r, dynie ma艂e, du偶e w pi臋kne kolorowe wzory, z pociesznymi minkami... prawdziwe dzie艂a sztuki. Mi艂ego tygodnia Celu:)

      Usu艅