18.07.2022

Wakacyjny wypad

Witajcie
Co wspólnego ma morze z górami? W moim przypadku bardzo wiele... Ja  nawet po krótkim czasie spędzonym nad morzem jestem w stanie góry przenosić. Nic mnie tak nie regeneruje,  jak wielka woda i szum jej fal.  Pierwszy, letni wyjazd mam już za sobą. Część przywiezionej energii zdążyłam już spożytkować na pracę w ogrodzie, część na małą metamorfozę tarasu ( wkrótce pokażę) i część na nadrabianie zaległości w blogosferze... Mam nadzieję, że nie "rozładuję się" za szybko i pełna wigoru dotrwam do sierpniowego wyjazdu na kajaczki. Kajaki Rospudą to już cykliczny i musowy punkt wakacji...

Nad Bałtykiem odwiedziłam moją ulubioną górę, czyli Jastrzębią Górę.  Zamieszkałam w moim ulubionym domu wczasowym Natalia. Odpoczywałam na moim ulubionym kawałku plaży przy wejściu nr 25. Codziennie jadłam pyszną rybkę w mojej ulubionej restauracji U Rybaka.  To był świetnie spędzony czas  podzielony sprawiedliwie pomiędzy leniwym plażowaniem, a wielokilometrowymi spacerami brzegiem morza (w 4 dni zrobiłam 55km) 

I tak w tych cudownych letnich okolicznościach,  przy akompaniamencie fal stuknęła mi kolejna wiosenka...  Nie wiem, czy to nadmiar jodu, czy może kojąca bliskość morza spowodowała, że pięćdziesiątka trójka stała się mniej bolesna... w zasadzie bezbolesna, ba nawet fascynująca i obiecująca... Morze ma jednak magiczną moc 🐟🐟🐟 już za nim tęsknię.

Bałtyk plaża

Bałtyk


Pozdrawiam cieplutko
         Ania

27 komentarzy:

  1. Wow, 55kg.. niezła sumka się uzbierała.. ale spacery są najlepsze!;)
    Super, że udało się Pani trochę odpocząć. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem łazikiem... lubię chodzić, a brzegiem morza to mogłabym iść, iść i iść bez końca:))) Pięknie dziękuję za życzenia:)

      Usuń
    2. I wdychać to powietrze...
      Bardzo proszę:)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)))pięknie je spędziłaś:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu:) Było cudownie, spokojnie i nie tłoczno pomimo wakacyjnego sezonu. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Pięknie spędziłaś wypad na morzem. Super zdjęcia . Przyjmij najlepsze życzenia urodzinowe . Może kiedyś ją pojadę na kilka dni na wypoczynek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za życzenia, dla mnie taki wypad to jest mega relaks... także namawiam:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. ja nie jestem typem morza wolę góry zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doceniam piękno gór, ale przez moje problemy z serduchem kiepsko się tam czuję, to chyba wina ciśnienia... a na poziomie morza mogłabym mieszkać, uwielbiam:)

      Usuń
  5. Draga Ania,
    Nu am nici o indoiala ca a fost minunata calatoria ta! Cu un "cklic" am vazut frumoasele locatii, dar si pozele tale o spun!
    Iubesc locatiile linistite daca e posibil naturale, cumva... aproape de suflet! Parca ma asteapta pe mine! Ha-ha-ha. Im place muntele vreo doua, trei zile dar la mare pot petrece mai mult!. In general mergem cu prieteni / rude, mi se pare o combinatie buna : relaxare si veselie!
    Te imbratisez cu drag,
    Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morze jest cudowne i każda wyprawa w jego kierunku jest fantastyczna:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. Uwielbiam przesiadywać na plaży i spacerować brzegiem morza! Latem nad morzem bywamy w sierpniu, ale najlepiej lubię jechać nad morze w kwietniu, we wrześniu oraz w listopadzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę morze poza sezonem... ale ten wypad był trochę na spontanie, w sumie to była ucieczka z Krakowa przed falą upałów. Ku mojemu zdziwieniu (miłemu zresztą) w Jastrzębiej tłumów nie było, luzik i spokój na plaży... można było wypocząć:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Ja też kocham morze. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ładnie :) Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj,ja też kocham morze i to o każdej porze roku. Jastrzębia Górę też znamy i lubimy,chociaż wspinanie się pod górę z małym dzieckiem do najłatwiejszych nie należy ;) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Zdrówka,pomyślności i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję:) To prawda, wysokie klifowe podejścia mogą zmęczyć, dlatego wybieram zawsze ten kawałek plaży przy wejściu nr 25... Pozdrawiam:)))

      Usuń
  10. Aniu, stu lat w zdrowiu i z uśmiechem na twarzy. Abyś zawsze mogła iść przez życie z pozytywnym nastawieniem. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, choć świat ostatnio nie dostarcza zbyt wielu powodów do radości... Dziękuję za piękne życzenia i ściskam mocno!

      Usuń
  11. Urodzinki nad morzem? Wszystkiego najlepszego.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się pięknie zbiegło... Dziękuję Celu:)

      Usuń
  12. Takie wypady dodają energii, mnie też marzy się może..😊fajnie wyglądasz..

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapomniałam złożyć życzenia zatopiona w Twoich fotkach..spóźnione ale najlepsze 😍🎂🥂

    OdpowiedzUsuń