8.12.2021

Mikołajki 2021

Witajcie 
Szesnaście dni do Bożego Narodzenia, a ja wciąż nie czuję tej magicznej przedświątecznej aury.  Coś tam porządkuję,  dekoruję, ale bez większego entuzjazmu,  trochę jak na autopilocie.  Nijak nie mogę się nastroić. Nie pomagają  ani gwiazdkowe iluminacje Krakowa, ani pierwszy śnieg, ani prezenty mikołajkowe, nawet "Last Christmas"puszczane w kółko nie topi serca.  Choć...  wydaje mi się, że wczoraj coś jakbym poczuła i to dosłownie, czyli przez nozdrza. Miałam okazję uczestniczyć we wspaniałych warsztatach z aromaterapii. Skomponowałam swoją własną  mieszankę olejków o ciepłym,  korzenno - cytrusowym aromacie.  I nie wiem, czy to te piękne nuty zapachowe, czy może dobra energia uczestników trochę mnie odmroziły i ożywiły.  Jest więc nadzieja, że w końcu poczuję  ducha świąt i  z radością zacznę przygotowania na ten wyjątkowy czas.


świąteczne ozdoby

Adwentowe świece

Druga  świeca adwentowa symbolizuje wiarę,  życzę zatem nam wszystkim - wiary w lepszy świat, w lepsze jutro i w lepszych nas ❤️


Pozdrawiam serdecznie
         Ania

13 komentarzy:

  1. Draga Ania,
    Si cu pasi marunti se pot obtine impliniri! Pozele cu cafea si lucruri de Craciun, pregatirea cadourilor sunt deja atmosferice.
    Cele mai bune ganduri,
    Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Mia
      Metoda małych kroczków jest najlepsza, u mnie zadziałała:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Pozdrawiam serdecznie i dużo energii świątecznej życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, im bliżej świąt tym więcej energii we mnie:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Aniu, życzę Ci, żeby aromaterapia przyniosła pozytywy skutek i żebyś poczuła nadchodzące Święta.
    Serdeczności przesyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Celu:) Zaczęłam wierzyć w magiczną moc olejków, na mnie podziałały pobudzająco:) Ściskam serdecznie:)

      Usuń
  4. Aniu, magia świąt na pewno za chwilę mocno Cię chwyci i nie puści, aż nie przygotujesz sobie wszystkiego tak jak zamarzysz.
    I tego Ci życzę, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te cudowne życzenia, już powoli zaczyna mnie chwytać:) Uściski:)

      Usuń
  5. Jak zwykle pięknie u Ciebie :) Mam nadzieję, że wkrotce poczujesz świąteczną atmosferę i mile spędzisz ten niezwykły czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Powoli buduję atmosferę, domek mam już udekorowany, tylko choinki jeszcze brakuje:)

      Usuń
  6. jakie przepiękne dekoracje! Podobają mi się niezwykle mocno:)

    OdpowiedzUsuń