6.04.2021

Odświętny stół

Witajcie
Trzy osoby krążące głównie wokół stołu... tak w wielkim skrócie mogłabym opisać nasze tegoroczne święta 😂  Cóż, pogoda nie popisała się za bardzo i nie zachęcała do dłuższych spacerów.  W kwietniowej przeplatance przypadła nam  bardziej zimowa niż letnia aura.  Większość czasu spędziliśmy zatem w domu delektując się wielkanocnymi smakołykami.

Ponieważ przed świętami nie zdążyłam podzielić się pomysłem na mój świąteczny stół, dzisiaj w poście to nadrabiam.  Jak widać na zdjęciach - królował róż. Ale, żeby nie było zbyt cukierkowo przełamałam go szarością serwetek, zielenią bukszpanu i owsa. Biała zastawa oraz sztućce i doniczki w kolorze złota dodały elegancji nakryciu. Całość aranżacji miała być radosna, wiosenna i uroczysta. Chyba udało mi się osiągnąć taki efekt?

wielkanocne dekoracje

wielkanocne dekoracje


wielkanocne wianki


Wśród wielkanocnych słodkości furorę zrobił sernik a la jaja sadzone. To prawdziwy frykas rozpływający się w ustach, a przy tym wygląda naprawdę oryginalnie. Przepis zaczerpnęłam z bloga Moje Wypieki (tutaj)

świąteczny sernik

Pozdrawiam cieplutko
         Ania

35 komentarzy:

  1. Draga Ania,
    Si festiva si vesela si imbratisata de dulcea primavara!
    Delicios de asemenea. Totul... adorabil!
    Coroana de nuiele tu ai facut-o ? Decorul natural este superb.
    Calde imbratisari,
    Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Mia
      Dziękuję za miły komentarz. Wianek zrobiłam z gałązek brzozy, dużo ich rośnie u mnie na działce:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. jeju jaki cudownie zastawiony stół:) same pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) zaróżowiło się u mnie na Wielkanoc:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. i tak powinno być:) idealna atmosfera świąteczna:)

      Usuń
  3. Pięknie, pastelowo, naturalnie, no i ten cudny lniany obrus, który chodzi mi po głowie od jakiegoś czasu. Sernik wygląda prawdziwie świątecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicja:) Jestem bardzo zadowolona z tych h&m owskich obrusów, mam już parkę, ale chyba na niej się nie skończy:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Pięknie i elegancko:)))zauroczył mnie ten wianek nad zajączkami..cudny:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu:) Wianek zrobiłam tuż przed świętami, po zimie pod brzozami zawsze leży dużo gałązek, więc było z czego upleść:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Właśnie tak zastanawiałam się co to jest hehe a to sernik 😁😁 Super dekoracje!! 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda wygląda dość oryginalnie... brzoskwinie zatopione w masie serowej wyglądają, jak jaja... ciasto z jajem:))) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Aniu, ja bym nie krążyła wokół stołu, tylko zasiadłabym i jadła. Wszystko wspaniale wygląda i tym bardziej pewnie nie chciało się odchodzić od tak wspaniale przygotowanego nakrycia.
    Pozdrawiam poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) zaplanowane posiłki jedliśmy siedząc, ale w czasie wolnym od nich - krążyliśmy:)))
      Takie święta... tradycyjne... haha
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Pięknie i elegancko, króliczki z doniczki zerkają na smakołyki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Nie tylko króliczki, ciężko było oprzeć się świątecznym smakołykom:)))

      Usuń
  8. Aniu, pyszności na stole, "jajko sadzone" muszę wypróbować, świetnie wygląda. Bardzo ładne dekoracje.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Celu:) Sernik polecam, był bardzo smaczny i super się prezentował... w całości w blaszce wyglądał, jak danie z sadzonymi jajkami:)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Ale pięknie u Ciebie! Zauroczył mnie też ten sernik. Wygląda obłędnie- idealnie pasuje na świąteczny stół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To prawda, ten sernik wpisuje się idealnie w klimat świąt wielkanocnych:) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  10. Pięknie, świątecznie, uroczyście i bardzo elegancko!!!
    Zawsze daję na stół forsycję, tulipany lub żonkile, nigdy nie pomyślałam o stokrotkach, a te urzekły mnie w Twojej aranżacji. Pomyślę o tym na następny rok.
    Sernik wygląda apetycznie, już zapisuję przepis 😊
    Niestety, tegoroczna pogoda nie rozpieszcza nikogo i już z utęsknieniem wyglądam prawdziwej wiosny.
    Pozdrawiam serdecznie, Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) U mnie w planach też były bukiety z ciętych kwiatów, ale nigdzie w pobliżu nie znalazłam roślin w pasującej kolorystyce. Paletę stokrotek kupiłam wcześniej i na szczęście nie zdążyłam ich wsadzić do gruntu:D Sernik polecam, jest efektowny i smaczny. Cóż, pogoda mało łaskawa. Miałam nadzieję, że po świętach zajmę się ogrodem, a tu niestety... deszcz, ziąb, mało przyjemnie. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  11. Piękna dekoracja stołu:-)) U mnie w poniedziałek było na różowo, a w niedzielę na niebiesko:-))
    Serniczek sadzone jajo jest pyszny, uwielbiam:-))
    Urzekły mnie też Twoje dekoracje domu, bardzo stonowane i piękne w swej prostocie:-)
    Pozdrawiam poświątecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko:) Świąteczne dekoracje jeszcze cieszą oczy, ale powoli będę je chować. Pora na jakieś wiosenne motywy, przynajmniej w domu... bo za oknem nie bardzo wiosennie. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  12. Stół pięknie się prezentuje :D Śliczne dekoracje :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna dekoracja - bardzo inspiracyjna! :)
    Serniczek z chęcią mogłabym zjeść.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Serniczek polecam, ładnie się prezentuje i dobrze smakuje:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Rewelacja :) Stół prezentuje się naprawdę pięknie! Wszystkie te dekoracje, dodatki, ten cudowny obrus... no ja jestem zachwycona :) Minimalistycznie, jednocześnie wpadając w oko :) Naprawdę fajny styl :) I cudowny sernik, wygląda pięknie i na pewno jest przepyszny! Aż się głodna zrobiłam :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz.
      Sernik polecam, jest mega pyszny:)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  15. Prześlicznie przygotowałaś wielkanocny stół. Biel i pastelowy róż przecudnie się komponują. Cały Twój dom pięknie przyozdobiłaś. Bardzo podoba mi się wieniec, przypuszczam że z gałązek brzózki.No a sernik a'la jajko sadzone to już całkowicie skradł mi ❤️. Jestem pod ogromnym wrażeniem.Pozdrawiam cieplutko☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak przemiły komentarz. Wianek uplotłam z gałązek brzozy, mam u siebie mały brzeziniaczek, więc materiału nie brakuje:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. 😂😂😂 Wiem, wiem wypadałoby coś napisać. Niestety dopadł mnie sieciowstręt, tak duża część życia przeniosła się na wirtualną płaszczyznę... musiałam zrobić małą przerwę, ale już jest ok. Wracam:)

      Usuń
  17. ...ohh, was für ein herrlicher Ostertisch das war :O)
    Ich hoffe sehr, es geht dir gut und lasse ganz liebe Grüße da!!
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danke Gabi, mir geht es gut:) Grüße und gute Gesundheit!

      Usuń