15.04.2020

Wielkanocny stół

Witajcie kochani
W poświątecznym poście, jak zwykle zamieszczam  parę zdjęć wielkanocnego stołu. Rzadko kiedy robię przedświąteczne przymiarki aranżacji nakrycia, choć pomysł na nią  zawsze mam dopracowany w najdrobniejszych  szczegółach. W tym roku, ze względu na zaistniałą sytuację - ubieranie stołu to była czysta improwizacja z wykorzystaniem tego, co mam na posiadaniu.  Nie udało mi się kupić ciętych kwiatów na bukiet, ale na szczęście  wokół mojej działki rośnie wiele drzew kwitnących właśnie teraz.  Wcześniej, w różnych naczynkach wysiałam owies, bo on zawsze się sprawdza w roli wiosennej dekoracji. Każdy talerzyk przyozdobiłam ciasteczkowym zajączkiem.  I tak powstała aranżacja z odrobiną różu, beżu, starego złota i zieleni.  I choć zamysł na świąteczną odsłonę stołu był trochę inny, to ostateczny efekt bardzo mi się spodobał.  Prostotę nakrapianych naczyń, serwetek w kratę i przaśnych ciastek zrównoważyłam lekkością szklanych dodatków, a starym złotem nadałam nieco charakteru całości.

dekoracja wielkanocnego stołu

wielkanocne nakrycie stołu





wielkanocne nakrycie stołu




Pozdrawiam 
         Ania

14 komentarzy:

  1. Ania draga,
    A fost foarte frumos decorata masa de Paste. Vesela de asemenea este incantatoare!
    Iepurasi draguti inveselesc atmosfera.
    Imbratisari, Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stół przyszykowany na szybko, ale i ja uważam, że wygląda dobrze. Króliczki to mały element, by osłodzić ten trudny czas. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Twój stół wyglądał ślicznie:)))zajączek zawieszony na kubeczku jest uroczy:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzie1kuję Reniu :) Ciasteczka to moja ulubiona forma wypieków :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Aniu, śliczna świąteczna aranżacja stołu, ten serwis jest super, bardzo podobają mi się takie klimaty. Zajączki urocze :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :) Aranżacja zrobiona z tego co było... nikt nie przypuszczał, że utkniemy w domach na ten czas. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. W prostocie siła- urocza dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Miło, że się podoba. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Pięknie to wszystko wyglądało :)
    A to zdjęcie z zajączkiem zwisającym z kubka z kawą - rewelacja!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ostatnio gustuję w takich foremeczkach na kubek... Małe ciasteczko do kawy - małe wyrzuty sumienia, ha, ha. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Cudna dekoracja stołu, a te zajączki są słodkie:-))
    Owies posadziłam, ale jak zwykle za późno i wyrósł mi dopiero teraz:-(((
    Nigdy nie mogę z owsem utrafić:-((
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko :) Wielkanocny owies co roku zdobi moje kąty i mam zakodowane, chyba z dzieciństwa, że Niedziela Palmowa to najlepszy czas na jego wysiew. Ale owies bez względu na okoliczności jest fajnym zielonym akcentem. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalia, miło mi, że Ci się podoba:)
      Pozdrawiam weekendowo:)

      Usuń