19.01.2019

Motyw marmuru we wnętrzach

Witam serdecznie
Marmur to niezwykle elegancki materiał architektoniczny. Najlepiej prezentuje się w przestronnych, wręcz pałacowych wnętrzach. Choć umiejętnie zestawiony sprawdzi się też w mniejszych pomieszczeniach, np. jako blat kuchenny, czy łazienkowy. Chłodny,  minimalistyczny charakter kamienia daje wrażenie luksusu i harmonii, może dlatego motyw marmuru jest tak ostatnio popularny. Pojawia się na wielu elementach wnętrzarskich, począwszy od tapet, poprzez tkaniny i serwisy stołowe do drobnych akcesoriów ozdobnych.  Ja również zapragnęłam odrobiny luksusu dla mojej chaty na wsi...Zakupiłam w Tk Maxx półmisek w marmurkowy wzór... A kiedy zobaczyłam, że zwykłe ziemniaki z wody,  zaserwowane w tym naczyniu wyglądają, jak wykwintne danie godne gwiazdki Michelina, zapragnęłam więcej detali z tym szlachetnym motywem 😆  




I tak wpadłam na pomysł dokonania metamorfozy wieszaka z przedpokoju...Drobnej zmiany, przy użyciu jedynie folii samoprzylepnej.



Przed zmianą, wieszak zakupiony jakiś czas temu w Jysk wyglądał tak...


Po drobnym liftingu wygląda tak...


Wcześniej biała podstawa wieszaka, wykonana z laminowanej płyty trochę "gryzła" mi się z ciepłą, bambusową górą. Teraz, mebel z marmurową stopą wygląda o wiele ciekawiej i jakby stabilniej...


Folię do ozdabiania mebli i innych akcesoriów kupiłam w Tchibo. Jest teraz w bardzo korzystnej, obniżonej cenie, no i oczywiście jest przebadana pod kątem substancji szkodliwych...jak to w Tchibo...😀 Podaję linka do strony, jakby ktoś chciał skorzystać  https://www.tchibo.pl/folia-samoprzylepna-marmur-p400096513.html


Pozdrawiam 
         Ania
     

4 komentarze:

  1. Wieszak teraz wygląda na mocno trzymający się podłoża.
    W TK Maxx można czasem znaleźć takie smaczki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że wygląda lepiej...malutka metamorfoza niewielkim kosztem, a ożywiła przedmiot i dodała trochę elegancji...pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Tak się zastanawiam co mam marmurowego w domu... i wychodzi, ze tylko deski do krojenia i serwowania :)))
    Twój wieszak wygląda świetnie, a talerz cudny :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję, choć moje marmury są udawane :D stopa wieszaka oklejona marmurkową folią, a talerz to ceramika stylizowana na marmur :))) ale odnowiłam nogi od starej maszyny do szycia i tak myślę, że jako blat najbardziej pasowałby do nich właśnie biały marmur ;D uściski

      Usuń