14.04.2022

Zajączek czy kurka?

 Witajcie kochani
Tytułowe zwierzątka to chyba najbardziej popularne motywy nadchodzących świąt.  Oczywiście nie licząc baranka, ale ten przez wzgląd na ważność swojej symboliki zajmuje raczej szczególne miejsce w domu, u mnie tym miejscem jest wielkanocny stół.  Pozostałe kąty domostwa zdobią liczne zajączki, kurki i jajeczka w różnych aranżacjach.  Większość ozdób pochodzi z moich starych zbiorów, ale jest też kilka nowości.  Cóż... połasiłam się na zakup paru fajnych drobiazgów, a są to:  druciana kura /tutaj/ kwiatowe cebule /tutaj/ metalowe ptasie nogi /tutaj/ i kuchenna ściereczka z nadrukiem /tutaj/  
Myślałam, że skoro święta w tym roku wypadają dość późnawo to dominującym motywem dekoracyjnym będą u mnie kwiaty.  Ale w ogródku, jak na tę porę naprawdę  kwitnie niewiele. Wszystkie roślinki, które  ewentualnie nadawałyby się do wazonów są dopiero na etapie pączków i to takich malutkich, marniutkich.  Wygląda więc na to, że ukwiecenie domu będzie raczej symboliczne🌷🌷🌷


wiosenny stół

wielkanocne dekoracje


druciana kura


Pozdrawiam cieplutko
         Ania

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie przyozdobiłaś swój dom:)))Pozdrawiam serdecznie i pięknych świąt życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, ściskam świątecznie i życzę radosnego Alleluja!

      Usuń
  2. Aniu, pięknie udekorowałaś swoje kąty :)

    Życzę Ci, abyś te święta spędziła w rodzinnej cudownej atmosferze, w zdrowiu i z pokojem w sercu.

    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu, właśnie zdrowia mi trzeba, bo przeziębiona jestem okrutnie... Ściskam świątecznie i życzę dobrego czasu:)

      Usuń
  3. Każdy drobiazg dodaje uroku naszym czterem kątom.
    Tobie i Twoim bliskim życzę pięknych, zdrowych i spokojnych Świąt. I żebyś jak najszybciej mogła zacząć prace w ukochanym ogrodzie.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia Celu, odwzajemniam je całym sercem. Niewiele udało mi się zrobić do tej pory w ogrodzie... na wsi spędzam ostatnio tylko weekendy, a te bywają często deszczowe. Może po świętach przyjdzie ciepełko i będzie można działać... oby!
      Ściskam świątecznie:)

      Usuń