26.01.2022

Okrągła półka

 Witajcie
Po świątecznym przepychu dobrze jest trochę uspokoić wnętrza.  Tak więc, miejsce złota, brokatu i świątecznej czerwieni zajęły u mnie stonowane kolory. Czerwień zapewne powróci na chwilę w Walentynki, ale raczej w minimalistycznym wydaniu. Zima nadal trwa, więc nie rezygnuję z sezonowych "przydasi", czyli ciepłych kocyków,  puchatych poduch, świec i lampionów. W moim salonie pojawiły się też nowe elementy wyposażenia. 


W końcu udało mi się zagospodarować pusty fragment ściany nad stołem.  Już od jakiegoś czasu  szukałam czegoś ozdobnego, by go zapełnić. Początkowo myślałam o jakiejś dekoracyjnej ramie lub lustrze w oryginalnej oprawie, potem o makramie lub innej plecionce, aż trafiłam na półkę Pollux.  Od razu wpadła mi w oko, tym bardziej, że łączy w sobie dwie funkcje - dekoracyjną i użytkową.  Jej nietypowy kształt i staranne wykonanie sprawiają, że jest bardzo efektowna.  Blaty zaś umożliwiają przechowywanie przydatnych drobiazgów lub wyeksponowanie tych bardziej upiększających.  Jestem bardzo zadowolona z zakupu półki. Myślę, że idealnie wkomponowała się w przestrzeń salonu i  kolorystycznie zgrała się z resztą mebli (dla zainteresowanych - półkę kupiłam - tutaj)

Okrągła półka rattan

Dodatki Jotex

Drugim nowym elementem wyposażenia jest biały karnisz sufitowy.  Dzięki niemu drzwi na taras zyskały zasłony. A wiadomo, im więcej tkanin, tym przytulniej w pomieszczeniu:)

Biały karnisz

Pozdrawiam cieplutko
         Ania

22 komentarze:

  1. Półeczka bardzo ładna i oryginalna:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dzięki ażurowej otoczce będzie można aranżować ją na wiele sposobów:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. Ciekawa półeczka. U mnie dostrzegam brak koloru w górnej części pokoju; szare ściany, biały sufit, abażur nie rzucający się w oczy i nic poza tym. Muszę nad tym popracować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kolory wnętrz, to u mnie też szału nie ma...trzymam się raczej spokojnej tonacji, natomiast bardzo lubię barwne akcenty, niby drobiazgi, a potrafią ożywić całą aranżację. Życzę owocnej, przyjemnej pracy z kolorkami i pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Półeczka świetnie się wkomponowuje w wystrój, a zasłony faktycznie sprawiają, że jest przytulniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Półka pięknie pasuje do wnętrza :) Bardzo mi się podoba! U mnie jeszcze są wszystkie dekoracje świąteczne, nawet choinka. Chyba jeszcze się nimi nie nacieszyliśmy. Na początku lutego wezmę się za zmianę aranżacji :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z półki jestem mega zadowolona:)
      Cóż, my w tym roku trochę krócej cieszyliśmy się świątecznym wystrojem... w myślach przywołuję już wiosnę:))) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Draga Ania,
    Intotdeauna mi-au placut astfel de rafturi... aduc cumva cu tavile, cosurile pe care le ador! Imi place dimensiunea, materialul si cum arata in apropierea mesei. Cum spui tu, este si util si decorativ! L-ai decorat frumos.
    Ma incanta frumoasele accesorii inca de iarna, zambilele...
    O duminica minunata,
    Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta półeczka to jeden z lepszych moich nabytków ostatnimi czasy:))) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Podobają mi się takie półki, ale trzeba mieć dużo miejsca. U Ciebie wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, półka do malutkich nie należy, ma 63cm. średnicy. U mnie wpasowała się idealnie:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. zakochałam się w tej półeczce:) jak ona cudownie dopełnia wnętrze mieszkania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu śliczną wypatrzyłaś półeczkę, idealnie pasuje u Was na ścianie.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wnętrze prezentuje się bardzo stylowo! Półeczka oczywiście stanowi świetny element dekoracyjny :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno już u Ciebie Aniu nie byłam. I jak zawsze miło jest zasiąść u ciebie i nacieszyć oko. Wszystkie dodatki przemyślane, pięknie stonowane wnętrze. Miło się u Ciebie odpoczywa w takiej harmonii. Prawdziwa oaza spokoju. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. Moje wnętrza są spokojne, gdyż w takich odnajduję się najlepiej:) Mocne kolory, natłok rzeczy,supernowoczesne aranżacje lubię, ale tylko oglądać w katalogach:))) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  11. Dziękuję, bardzo mi miło. Moje wnętrza są spokojne, gdyż w takich odnajduję się najlepiej:) Mocne kolory, natłok rzeczy,supernowoczesne aranżacje lubię, ale tylko oglądać w katalogach:))) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń