31.08.2021

Sierpniowe bukiety

 Witam serdecznie
Oj,  zażółciło się w moich sierpniowych bukietach.  Ale jakże miałoby być inaczej skoro na rabatach też króluje żółty. W drugiej połowie  wakacji ten kolor zaczyna dominować w moim ogrodzie.  Rozkwitają liczne rudbekie, dalie te pierzaste i  pomponowe, słoneczniki, dziewanny, dynie, cukinie...  Pobliskie łąki też "zalewa żółć" kwiatów nawłoci, wrotyczu, dziurawca.  Żółty to bardzo radosny i energetyczny kolor, świetnie komponuje się z zielenią, fioletem, błękitem, pomarańczem,  czerwienią.  Genialnie ożywia  nie tylko ogrodowe rabaty, ale też wnętrza pomieszczeń.  


Rudbekia w bukiecie


Mam nadzieję, że moje "roślinne słoneczka" choć trochę rozświetliły to ponure, deszczowe popołudnie. Trzymajcie się cieplutko.

Pozdrawiam🌻🌻🌻
         Ania

21 komentarzy:

  1. Aniu, cudne bukiety. Faktycznie taki słoneczny kolor bardzo wskazany na tę zimną, jesienną wręcz końcówkę sierpnia.
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agness:) Mnie żółty zawsze wprawia w dobry nastrój. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Bukiety w żółcieniach rozjaśniają niepogodę, jak male słoneczka. U mnie w ogrodzie przeważają rozowosci i biel, ale wokół na łąkach jest przewaga żółci.
    Przesyłam moc serdeczności.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię róż i biel na rabatach i nawet kiedy zakładałam ogród miałam koncept, by był właśnie w takiej delikatnej kolorystyce, ale z czasem przybywało różnych roślin i teraz to już jest kolorystyczny misz masz:))) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Też bardzo lubię żółte kwiaty:)))piękne bukiety u Ciebie:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu:) Ja również lubię żółte kwiaty, są bardzo radosne. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Draga Ania,
    Chiar aseara ma gandeam la tine... si la ce fel de flori o sa ne arati. Sunt foarte frumoase si galbenul ma face sa zambesc vesel. Raze de soare, bulgari de soare in vaze la fel de frumoase!
    Multe salutari,
    Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Mia
      Bardzo się cieszę, że moje bukiety wywołały uśmiech na Twojej twarzy:) Kolory mają dużą moc. Pozdrawiam serdecznie i życzę radosnego weekendu:)

      Usuń
  5. Aniu jak Ty zawsze dbasz o każdy detal. Te żółte serwetki na stole przy bukiecie żółtych kwiatów wyglądają wspaniale. Ja lubię połączenie niebieskiego, granatu z żółtym.
    Pozdrawiam serdecznie, uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) Tego lata było u mnie dość dużo koloru żółtego. Ściskam serdecznie:)

      Usuń
  6. O tak o tej porze to zdecydowanie żółty kolor rządzi, piękne są te bukiety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I porządzi jeszcze długo... choć ten żółty z późnej jesieni nie jest już tak energetyczny, jak ten późnoletni:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Piękne bukiety w uroczym kolorze jeszcze do kompletu taki polny by się przydał ;) faktycznie serwetki super dobrałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko:) Polne bukiety bardzo lubię i często za spacerów je przynoszę. Niestety w tym roku plaga komarów uprzykrza wszelkie wędrówki stąd też brak polnych piękności w bukietach:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
    2. Komary nasza zmora u mnie teraz coś ich więcej - ja chwilowy brak czasu na spacery mam - a lubię jakieś trawy przytargać haha ;)
      pozdrawiam - zachęcam do lektury ;)

      Usuń
  8. Nie cierpię jesieni, ale uwielbiam jej kolory. Żółte bukiety pięknie ożywiają pomieszczenia oraz jesienne ogrody.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bez energetycznej żółci pewnie ciężko byłoby przetrwać jesień:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  9. Hi Ania : how are you?
    These bouquets of sunflowers are beautiful, their yellow color takes the mind and brings psychological comfort .
    Have a Nice Times
    Mahmoud

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, i'm fine. Flowers cheer you up, sunflowers are joy. Greetings:)

      Usuń
  10. Ja jestem po uszy zakochana w bukietach słoneczników :)

    Pani bukiety wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. To prawda słoneczniki są niezwykłe, to piękne i optymistyczne kwiaty. Też bardzo je lubię:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń