14.01.2020

Zimowo-urodzinowa aranżacja stołu

Witajcie
Kiedy po świątecznym rozpasaniu udaje mi się w końcu wrócić na utarte i bardziej zdrowe tory żywieniowe, przychodzi kolejna  okazja do biesiadowania... i to nie byle jaka.  W zeszły weekend celebrowaliśmy  24-te urodziny syna.


Aranżacja stołu powstała właśnie na potrzeby uroczystego, urodzinowego obiadu.  Wykorzystałam w niej zimowe elementy, bo choć za oknem zielono, to przecież mamy styczeń.  Na stole postawiłam prawie wszystkie figurki choinek, które mam na posiadaniu (trochę się ich przez lata uzbierało)  dorzuciłam przyprószone białą farbą sosnowe szyszki i tak powstał mały las.



Talerze ozdobiłam choinkową zawieszką z przewleczoną gałązką tui. Lubię takie małe akcenty, drobne detale,  to one dopinają całość kompozycji. Stół utrzymałam  w stonowanej beżowo-szarej kolorystyce. Takie spokojne  barwy są dość eleganckie i idealnie podkreślają rangę uroczystości.


zimowe nakrycie stołu

choinki jysk w zimowej aranżacji

Natomiast wszystkie poobiednie przyjemności były mega kolorowe.



ciasto kostka cappuccino


 Słodkości piekłam korzystając z przepisów Doroty z bloga Moje Wypieki. Serdecznie polecam tę stronę. Jest tam cała masa sprawdzonych, różnorodnych recepturek, w oparciu których ciasta udają się, przynajmniej dla mnie 😉
Tort, czyli kostka cappuccino - przepis znajdziesz tutaj
Mini serniczki na krakersach - przepis znajdziesz tutaj



Pozdrawiam cieplutko
         Ania

4 komentarze:

  1. Draga Ania,
    La multi ani pentru fiul tau si sa traiti sanatosi multi ani si voi. Ai aranjat foarte frumos masa festiva in tema padurii de brazi. Culorile sunt elegante si desi sunt griuri transmit
    o anume frumusete calduroasa.
    Sunt sigura ca totul a fost la inaltime, dulce si vesel!
    Imbratisari, Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Mia
      W imieniu jubilata serdecznie dziękuję za życzenia. To był świetny dzień, spędzony w kameralnym, rodzinnym gronie, ale uroczyście i bardzo wesoło.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Stół przyozdobiłaś cudnie:)))też lubię takie akcenty:)))Wszystkiego najlepszego Twojemu synowi życzę:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, starałam się, by było odświętnie. W imieniu mojego syna Olafa dziękuję serdecznie za życzenia :* Ściskam :)

      Usuń