11.12.2018

Światełka, świece, lampiony...czyli przedświąteczny rozbłysk

Witajcie kochani
Druga świeca zapłonęła na adwentowym stroiku. Czas powoli ubrać dom na święta :) A ponieważ szarobura aura za oknem pozbawia mnie chęci do działania, najpierw doświetliłam kąty, by choć troszkę rozproszyć mrok i tym samym pokonać moją niemoc...Wystarczyło trochę światełek, by odpowiednio się nastroić i zacząć działać...Uwielbiam blask świec...w okresie okołoświątecznym palę ich dość dużo i w zasadzie wspomagam się nimi, aż do wczesnej wiosny...





 Obręcz z miejscem na świecę to mój nowy nabytek. Miałam hamować się ze świątecznymi zakupami, ale akurat w tym przypadku siebie rozgrzeszam...Polska firma, staranne wykonanie, dobra jakość i w sumie produkt całoroczny... Polecam ten sklep, mają tam piękne, nietuzinkowe rzeczy... rustykalneuchwyty.pl 









Pozdrawiam serdecznie
         Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz