29.01.2018

Karmnik z filiżanki

Witajcie
Kiedy śnieg przysypie łąki i pola, a mróz zetnie resztki owoców na krzewach, czas dokarmić ptaki. 
 Moja ptasia stołówka w tym roku wygląda dość elegancko. Mieszankę ziaren i tłuszczu z wytopionej słoninki zaserwowałam w starych filiżankach. Porcelana zawieszona wśród brzóz od razu wzbudziła zainteresowanie sikorek, zrobił się duży ruch w ogrodzie.









Kotek także podziwiał harce i piruety w wykonaniu sikorek :)))


Pozdrawiam serdecznie
         Ania

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :)
      Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia

      Usuń
  2. Jak widać można na różne sposoby wykorzystać filiżankę i nawet jako karmnik. Ja bardziej używam ich do codziennego pica kawy lub herbaty, a także jak po prostu element wystroju. Dlatego bardzo cenię sobie filiżanki od https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/filizanki gdyż jak dla mnie są one zdecydowanie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filiżanki, z których powstały karmniki swoje odsłużyły, choć stare żal było się ich pozbywać, więc skorzystały sikorki. Dukę bardzo lubię, mam od nich trochę rzeczy :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń