6.12.2017

Ubieranie domu

Witam
Powoli przygotowuję dom na święta. Docieplam, doświetlam i dopieszczam domowe pielesze...Pierwsze dekoracje są bardziej zimowe, niż świąteczne...jeszcze bez bombek, igliwia i świecidełek. Stopniowo będę coś dokładać, przekładać i modyfikować budując w ten sposób świąteczny nastrój. Na razie wymieniłam tekstylia na sofie...szary koc to nowy nabytek. Kupiłam go w zeszłym tygodniu w TK Maxx. To był bardzo udany zakup, koc jest naprawdę przytulny, posiada piękny wzór choinek i jest w moim ulubionym kolorze. Poduchy też dostały zimowe poszewki.







W długie wieczory doświetlam się wszystkim, czym tylko się da - świecami, girlandami, cotton ballsami i torebkowymi lampionami.  O lampionach dowiedziałam się przez przypadek z programu "Pani gadżet". Wyłapałam je dosłownie jednym okiem w telewizji i tak mi się spodobały, że postanowiłam je kupić. Ta papierowa torebka z wyciętym świątecznym motywem i lampką ledową w środku potrafi zrobić niesamowity nastrój. Dostaniecie je w Light For Fun.  Poduchy, ciepły kocyk, lampiony...jeszcze tylko pyszna, korzenna herbatka i można się zrelaksować. Do świąt zostało jeszcze 18 dni 😁








Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałego, mikołajkowego wieczoru!
         Ania
       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz