22.03.2024

Wielkanocny dom

Witajcie♥︎♥︎♥︎
Do świąt zostało osiem dni... to już niewiele. Jeśli zamierzacie przygotować swój dom na tę okoliczność - nie ma co zwlekać... czas się przeciągnąć i niczym zajączek poniżej obie łapki zaangażować:)  Znacie tę fikuśną kolekcję jogujących zajączków z pepco? Choć obiecałam sobie wstrzemięźliwość w przedświątecznych zakupach, to, jako praktykująca od siedemnastu lat joginka nie mogłam się oprzeć ich urokowi:) Figurki są zrobione z dość surowego, nieszkliwionego dolomitu, przez co prezentują się bardzo naturalnie... do mojego wiejskiego wnętrza pasują idealnie:)

W tym roku strojenie domu ograniczyłam tylko do salonu i kuchni... Dekoracji nie jest dużo - to są krótkie święta... więc nie chcę zbytnio poświęcać czasu na ich późniejszy demontaż... Teraz każda wolna chwila przynależy się mojemu ogrodowi... zaniedbany,  wręcz woła o uwagę i opiekę, czeka mnie w nim jeszcze sporo wiosennych wyzwań:) 

W moich świątecznych dekoracjach przewija się wiele dodatków, które tu na blogu już nieraz się pojawiały. Ale są także nowości, jak - wspomniane wcześniej jogiczne zające, druciane jajka z ptaszkiem w środku, które przemalowałam z koloru złotego na biały (pepco) i przeurocze zawieszki wielkanocnych zajęcy (loberon) Wszystko to jeszcze wzbogacę naturalnymi dodatkami w postaci zielonego owsu, wiosennych bukietów,  kwitnących gałązek, czy mchu...


Kochani, od wczoraj mamy już "legalną" wiosnę... czas nieustająco płynie swoim, wartkim nurtem, sezon za sezonem.  Cóż... ja mam wrażenie, że płynie coraz szybciej.  Na konsoli, która na czas moich porządków stała się blatem roboczym widać to, jak na dłoni:))) Nastała wiosna, a małe Baby Boo, które służyły, jako jesienna dekoracja nic sobie z tego nie robią, dalej wyglądają świetnie, no może trochę pożółkły, teraz posłużą, jako zaczyn na siew. Gwiazda Betlejemska z bożonarodzeniowej kompozycji też nie straciła wiele na swoim wyglądzie... wiosenne hiacynty prawie przekwitły, a ona wciąż zachwyca  czerwienią. Eh... nim się obejrzymy przyjdzie lato itd... korzystajmy więc z każdego dnia, jak najpełniej... tak na maxa!!!


Pozdrawiam cieplutko
         Ania

23 komentarze:

  1. Your easter decoration looks so lovely and beautiful. I love the photos.
    Happy weekend

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, korzystajmy ile wlezie. Dekoracje piękne. Masz gust, oko i rękę 👌👍👁️🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co użyjemy to nasze:) Dzięki Sivko za miłe słówko... coś tam wymodziłam, żeby przyjemniej przy żurku się siedziało:)))

      Usuń
  3. Também a Páscoa merece uma decoração própria e já vi que se tem esmerado para essa finalidade.
    Continuação de bom fim de semana.
    Abraço de amizade.
    Juvenal Nunes

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny dom i dekoracje, bardzo stylowo i gustownie. Masz wielki talent do stylizacji.
    Wyjeżdżam na święta, spędzę je w hotelu, więc dałam tylko stroik na drzwi. Uściski i serdeczności, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joanno:) Z tym wielkim talentem, to bym nie przesadzała:) Po prostu lubię dekorować, dla mnie jest to jakaś forma relaksu... Mnie się czasem też marzą wyjazdowe święta i na pewno kiedyś na takie się udam:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Pięknie wyglądają Twoje Wielkanocne dekoracje! Ja już się nie mogę doczekać na ten czas :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) już niebawem będziemy świętować:)

      Usuń
  6. Draga Ania,
    Este minunat la tine... o spun toate pozele!
    O sarbatoare a primaverii!
    Calde imbratisari,
    Mia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak u Ciebie ładnie i już wiosenno - świątecznie. Aż chce się przebywać w takim domu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Minimalizm z akcentem na naturę to coś, co uwielbiam w świątecznym wystroju. Dzięki za podzielenie się swoimi pomysłami. Udanych przygotowań wielkanocnych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki styl bliski naturze najbardziej pasuje tu w domu na wsi:) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. Bardzo ładne dekoracje. Czuć klimat świąt w twoim domu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne dekoracje u Ciebie, tak lekko i wiosennie... Ja u siebie raczej nie mam stricte wielkanocnych akcesoriów, co najwyżej kilka kurczaczkowych serwet na stół. Ważne, żeby świąteczny koszyczek prezentował się możliwie jak najpiękniej ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maks:) Koszyczek ze święconką jest najważniejszy, bo to symbol tych świąt, reszta to miłe dla oka, ale mało ważne dekoracje;) Pozdrawiam!

      Usuń