26.02.2019

Pożegnalny bukiet

Witam serdecznie
Choć kalendarzowa zima wciąż trwa,  to ja już dziś na blogu oficjalnie ją żegnam :D
Żegnam ją bukietem zrobionym  z roślinek zebranych w ogródku i na pobliskich łąkach.  
I choć to kompozycja dość monochromatyczna, złożona głównie z traw i innych sucholców, to prezentuje się całkiem dobrze...Może to zasługa nowego wazonu? 





Wazon jest szklany, prosty w formie i posiada ważny detal - separator. Dzięki tej pokrywce z otworami możemy układać w odpowiednim porządku poszczególne elementy bukietu. Już nie mogę się doczekać, kiedy będę tworzyć kompozycje z kolorowych kwiatów...Flakon kupiłam w Jysk, jest teraz w promocji, gdyby ktoś był zainteresowany link do niego zamieszczam tutaj





Kiedy w niedzielę wracałam z mojego rodzinnego domu w Suwałkach, gdzieś na trasie w okolicach Korycina widziałam dwa bociany. Skoro już przyleciały, to może ten mój pożegnalny bukiet wcale nie jest, tak bardzo przed czasem :)

Pozdrawiam
            Ania

2 komentarze:

  1. W tym wazonie bukiet prezentuje się bardzo oryginalnie :-) My też już chcemy pożegnać zimę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) chyba wszyscy już pragniemy wiosny i ciepełka, osobiście nie mogę doczekać się, kiedy do tego wazonu wstawię kolorowe kwiaty z ogródka...Pozdrawiam :)

      Usuń