30.10.2014

Operacja dynia :-)

Witam serdecznie...
Ten tydzień upływa u mnie pod znakiem dyni. Zaczęło się minionej soboty, kiedy to otrzymaliśmy dwie dorodne, pękate sztuki. Wyposażeni w profesjonalny zestaw do wycinania i szablony firmy Tchibo bawiliśmy się doskonale. Drążenie w dyni przy pomocy sprzętu okazało się łatwe, wręcz przyjemne, a efekt końcowy przerósł moje oczekiwania. Przez kolejne dni powstało kilka kulinarnych wariacji na temat dyni. Zwieńczeniem tygodnia są ciasteczka w kształcie dyni, ale już bez jej zawartości (nastąpił delikatny przesyt)
Pozdrawiam :-) 









foremki-Tk Maxx
to artystyczne zdjęcie wyszło mi przez przypadek :-)

3 komentarze:

  1. Ale świetne, szkoda, że nie widziałam tego zestawu do wycinania w Tchibo :( Czy jest z tegorocznej kolekcji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zestaw jest z tegorocznej kolekcji, ja swój kupiłam na początku października. Pozdrawiam

      Usuń