24.06.2018

Urodziny z motywem przewodnim

Witajcie
Na blogu dalej pozostajemy w klimacie imprezowym. Ten rok obfituje u mnie w uroczystości rodzinne. Oprócz corocznych jubileuszy są też ceremonie większego kalibru. Miałam zaszczyt gościć już na Pierwszej Komunii mojego siostrzeńca Piotrusia oraz Chrzcie Adasia, synka mojej siostrzenicy. Przede mną, jako gościem jeszcze ślub i wesele... A w międzyczasie bawiłam na drugiej rocznicy urodzin Hani, starszej siostrzyczki Adasia 😊 Motywem przewodnim imprezy był miś panda - ulubione zwierzątko jubilatki 🐼 Wśród urodzinowych gadżetów i słodyczy dominował kolor pandziego futerka, czyli czarno-biały. Wszystko było ładnie skomponowane i podane. Słodki kącik wyglądał oryginalnie i smakowicie. Na torcie z dekoracją bambusowych liści oczywiście zasiadła cukrowa panda. Dawno nie byłam na tak uroczej imprezie. Uważam, że takie tematyczne przyjęcia to wspaniały pomysł, do wykorzystania nie tylko dla dzieci, ale też i dorosłych.









Pozdrawiam
         Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz