22.11.2017

Święto Młodego Wina w Sandomierzu

Witajcie
Francuzi mają Beaujolais Nouveau, Austriacy Sturm, Słowacy Burčaka... my Polacy też mamy swoje młode wino i to wcale nie gorsze niż reszta Europy 😁 Od pięciu lat w trzeci weekend listopada odbywa się w Sandomierzu Święto Młodego Wina. Oczywiście, mnie - właścicielki małej przydomowej winniczki nie mogło zabraknąć na takiej imprezie. Ojciec Mateusz nie zdołał mnie ściągnąć do Sandomierza, ale wino...to całkiem inna historia 😉 Byłam bardzo ciekawa lokalnych winiarzy, ich opowieści o uprawianych szczepach, metodach wyrobu, genezie powstawania winnic, ciekawa smaku ich niedojrzałych jeszcze w pełni win i nie zawiodłam się...Wspaniała atmosfera, bogata oferta degustacyjna, ładna oprawa artystyczna, ciekawe warsztaty tematyczne i wiele innych atrakcji sprawiły, że spędziłam niezapomniany czas. Pogoda, jak na listopad też nie była zła, a piękny Sandomierz zauroczył mnie od pierwszej chwili. Na pamiątkę pozostał mi paszport enoturysty z programem święta i opisem biorących w nim udział winnic. W pakiecie oprócz paszportu znajdowały się inne gadżety, ale bólu głowy nie było 😜 co świadczy tylko o dobrej jakości polskiego wina. 













Pozdrawiam
         Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz