29.03.2017

Historia budowy naszego domu

Witam serdecznie
Święta coraz bliżej, blogi aż puchną od wielkanocnych inspiracji, a ja daleeeko w lesie :-) Dopadło mnie ostatnio dość paskudne przeziębienie, które wyssało ze mnie wszystkie siły witalne. Nie mam zapału do działania, a powinnam go wykrzesać, bo czasu do świąt niewiele. Wszystkie uroczystości spędzamy na wsi, zostały mi zatem tylko dwa weekendy, aby przygotować dom na święta...A na domiar złego mój aparat fotograficzny uległ uszkodzeniu... spadając na podłogę :-( Biedny "nikoś" pojechał aż do Poznania po diagnozę. Mam nadzieję, że da się go naprawić...Ale dosyć tych narzekań, przy tak pięknej pogodzie nie warto się smucić. Aby zamieścić jakikolwiek post musiałam bazować na starych zdjęciach. I tak oto powstała fotorelacja z placu budowy naszego wiejskiego domu. Zapraszam :-)

Na początku była łąka...


Sierpień 2011 


Listopad 2011



Marzec 2012


Kwiecień 2012


Maj 2012


Czerwiec 2012


Wrzesień 2012


Październik 2012


Listopad 2012


Czerwiec 2013


Nie tylko my budowaliśmy gniazdko :-)


I tak to było...Dużo pracy, ale też dużo radości...Jestem cały czas na etapie urządzania wnętrz, bardzo lubię to zajęcie, dlatego to wszystko u mnie trwa i trwa...No i jest jeszcze działka nie do końca zagospodarowana, ale plan na nią mam...tylko czasu...jakby ktoś mógł trochę odstąpić, to poproszę :-)
Pozdrawiam
          Ania

2 komentarze:

  1. Tak to jest, że chce się już mieć urządzone, a przecież mamy cały życie na urządzanie ;) piękny dom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) domek miał wpisać się w krajobraz wsi i chyba nam się to udało :) a urządzanie to u mnie długotrwały proces, oczywiście sprzęty użyteczne, czyli łóżka, stół i zabudowa kuchenna pojawiły się od razu, a na resztę przyjdzie czas :) pozdrawiam cieplutko

      Usuń