15.12.2016

Polowanie na rogacze :-)

Witajcie
Mam nadzieję, że tytuł posta Was nie odstraszył :-) Nie biegam po lesie za zwierzyną, a zabijanie ich dla rozrywki uważam za-delikatnie rzecz ujmując-debilizm...Ja poluję na ładne przedmioty z rogami i choć wybór świątecznych dekoracji jest ogromny, ciężko złowić coś oryginalnego. Mnie się jednak udało... Rogate deski podbiły moje serce od pierwszego wejrzenia. Nie ważny kształt - okrągły, czy prostokątny, ale te rogi-zwariowałam dla nich :-) To niewątpliwie numer jeden wśród upolowanych, świątecznych dodatków... 




Numer dwa to rogaty dziadek do orzechów. Metalowy twardziel, każdy orzech pod nim pęka :-)



I wreszcie słodka patera w renifery, na której mam zamiar serwować świąteczne słodkości :-)



Podobają się Wam moje rogate zakupy???
Deski znajdziecie tu www.plajster.pl - polecam ten sklep, piękne rzeczy-profesjonalna obsługa
Dziadek do orzechów - Tk Maxx
Patera - Westwing.pl

Pozdrawiam serdecznie
         Ania

3 komentarze:

  1. Wowwwwwwwww ja tez takie chcę !!! Ale śliczności !!! Uwielbiam Cię <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. deska z rogami zachwyca wszystkich :-)

      Usuń
    2. Wcale mnie to nie dziwi !!! Jest prześliczna i gratuluje wyjątkowej deseczki :)))

      Usuń