19.10.2016

Zatrzymać lato, czyli moja mini galeria ;-)

"Już jesień, a ja jeszcze nie zdążyłam schudnąć na lato..." Pod tym żartobliwym tekstem mogę podpisać się obiema rękami. Mnie letnie miesiące też mijają z prędkością światła. Czekam, marzę, robię plany, a tu sru i już mamy jesień. Eh, czy można zatrzymać lato??? Można - w obiektywie aparatu fotograficznego ;-) Później wystarczy wybrać kilka ulubionych, wakacyjnych fotek, kupić ramki (moje są z  pepco) i stworzyć małą galerię, która będzie cieszyć oczy, zwłaszcza w takie szarobure klimaty, jak dziś.







Pozdrawiam
         Ania

3 komentarze:

  1. Aneczko jestem oczarowana elegancją i kunsztem całości, ale Twoje zdjęcia jak zawsze mnie powalają na kolana!! Kłaniam się nisko i boję brawa!! Mistrzyni😊 pozdrawiam cieplutko i ja tez się podpisuje😊)))))

    OdpowiedzUsuń