24.09.2016

Pani gadżet ;)

Witam serdecznie
Tytuł posta trochę przewrotny, bo żadna ze mnie gadżeciara :-) To raczej moi chłopcy zażarcie śledzą nowinki ze świata techniki. Mnie z działu elektroniki interesuje jedynie sprzęt fotograficzny. Lubię fotografować, robię naprawdę dużo fotek, które później niestety zalegają w folderach, dyskach i chmurach. Postanowiłam to zmienić i bardziej eksponować zdjęcia. W tym celu zakupiłam małą, zgrabniutką drukarkę fotograficzną Canon Selphy :-) Polecam ją wszystkim tym, którzy chcą szybko i wygodnie przenieść zdjęcia na papier. Ostatnio wydrukowałam parę zdjęć, które tworzą jakby małą wizytówkę mojej rodziny. Umieściłam ją tuż w wiatrołapie. Tak, żeby każdy kto przekroczy próg widział, że w domku z małą winnicą i ogromnym ogrodem z paciorecznikami mieszkamy my i dochodzący kot ;-) 







Pozdrawiam
         Ania

2 komentarze:

  1. Ale Ci zazdroszczę nowego nabytku, muszę to przedyskutować z mężem 😊 poczochraj dochodzącego kota, a dla Ciebie i Twojej rodziny serdeczne pozdrowienia z Poznania ❤

    OdpowiedzUsuń